Gå til innhold

Lillesøster må få et navn..Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Fekk ei nydelig jente 27.mai :) Vi viste ikkje ka kjønn det vart, så hadde ikkje navnet klart..

Store bror heiter Lucas Andrè, og då tenker eg at vi må ha to navn på lillesøster og..

Eg har tenkt på Nathalie lenge, men så kom min samboer med Thea, som eg liker veldig godt. Men eg kunne då tenkt at ho heite :

Thea Nathalie

Synes dette passer fint med storebror sitt navn:

Lucas Andrè og Thea Nathalie <3 <3

Dette sysns samboer er litt tungt..

Ka syns dere?? Og har dere forslag til navn som passer til Thea??

Fortsetter under...

Står veldig i stil med Lucas André. Grei kombinasjon, hvertfall om du liker begge navnene godt. Enig med samboeren din i at det er litt tungt å bruke begge til daglig.

Thea Oline

Thea Eline

Thea Evine

Thea Elise

Thea Lovise

De er enklere å si, men det er jo ikke sikkert du liker de navnene.

Jeg synes Nathalie er et nydelig navn, men tenker at det blir litt mye "th" med Thea Nathalie, hvis jeg skal være pirkete. Jeg foreslår:

Thea Emilie

Thea Johanne

Thea Kristin

Thea Kristine

Thea Laurense

Thea Marie

Thea Melina

Thea Ovidie (Nyyydelig, synes jeg!!!!)

Thea Sofia/e

Gjest Hercule Poirot

Jeg håper sønnen heter Lucas André, for med apostrofen den veien du har i HI, så heter han Lucas Andræ.... Denne var ikke ment å være så innmari belærende, jeg har slitt fælt med å lære meg opplegget med apostrof den ene eller andre veien! For å få apostrofen riktig vei i f.eks. André, så må du bruke tasten "AltGr" + "apostroftasten" (ved siden av back space på min maskin)

Nå skal det sies at Lucas André er omtrent så langt unna min gate som det er mulig å komme, men Thea passer godt til. Men vær så snill: Ikke Nathalie i tillegg...

Thea Kristine

Thea Marie eller noe i den retning....

Annonse

Signerer Hercule Poirot ang. apostrofen, og håper det beror på 'tastevansker' :o) Har dog sett en Andre som titulerer seg med Andre` på FB og lurer på hvordan man skal uttale det?! ;o)

Er også ute av min komfortsone vedr navn her, men hva med:

Thea Matilde

Thea Josefine

Thea Cornelia

Thea Fredrikke

Thea Nikoline

Thea Susanne

Thea Alvira

Thea Felicia

Thea Elvira

Thea Augusta

Thea Filippa

Thea Aurora

Thea Emelia

Thea Olivia

Thea Evine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...