Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 12 uker + 3 dager og har hatt brun utflod i ca 5 dager. Har vært til to UL som begge viste at alt var i orden. Det var ingen forklaring til utfloden. Er likevel engstelig pga at jeg tidligere har hatt spontanabort, dengang i uke 10. Noen andre som har erfaring med brun utflod?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143301034-brun-uflod-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde brun utflod gjennom nesten hele første trimester. Fra uke 4 til uke 11 ca. Har ikke vært på ul enda (skal på ordinær ul på fredag) men har hørt hjertelyd, men antar at alt står bra til med den lille.

Jeg ville nok prøvd å legge bekymringene bak meg. Prøv heller å tenke på at du faktisk er 12 uker på vei nå og sannsynligheten for at du skal miste er veldig liten.

Hadde både brun utflod og rødt blod i uke 7,8 og 9. Var på ultralyd alle gangene og alt var fint med den lille. Vet hva det setter igang av følelser. På meg var det en lettblødende livmorhalstapp (eller hva det nå heter). Det fant de ikke ut før i uke 9. Prøv å fokusere på at det går fint, og at det mest er noen lettblødende slimhinner du har :)

Samme med meg! Frisk blødning uten smerter da jeg var 7+4. Fortsatte med brun spotting i 11 dager. Fikk konstatert lettblødende livmortapp og et friskt og virilt embryo, og beskjed om at jeg kan blø mer senere i svangerskapet. Nå er jeg 13+1 og slapper helt av :) Har kjøpt meg Angel Sounds som jeg koser meg med nå og da :) Helt nydelig å høre det dunkende hjertet :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...