Gå til innhold

Har 800kr til neste tirsdag, vil det bli tragt eller er det overkommelig?

Anbefalte innlegg

Vært litt for ivrig med visakortet den siste tiden så jeg, så har kun 800kr igjen til neste tirsdag.

Vi er 2 voksne og en på 2 år. Fryseren full av mat, kjøttpålegg og 4 brød. Har mye ris, litt pasta og litt potet. Har knekkebrød og diverse pålegg i kjøleskapet. Melk, gulerøtter og dopapir må vi ha. Bilen fikk full tank igår.

Jeg kan ikke finne noen andre utgifter, kan du? :)

Fortsetter under...

Jeg hadde fått litt angst skulle jeg klare meg på 800 kroner i over 1 uke. Jeg handler mat 2-3 ganger i uken og aldri under 500 kroner.

Selvfølgelig går det mest sannsynlig greit, men hvis dere trenger en legtime, noen medisiner eller lignende så blir det fort tomt.....

Ja, så lenge du har mye mat i hus, bensin på tanken og andre nødvendigheter som vaskepulver etc så går jo det helt fint. Uforutsette ting som bursdagsgaver osv regner jeg med du evt har oversikt over (jeg var rimelig blakk sist måned på denne datoen og mannen hadde bursdag dagen etter- selv om jeg hadde kjøpt gave så gikk det med litt penger likevel gitt, til småting).

Har man en sekk med ris og handler kjøtt/kylling/kyllinkjøttdeig (15 kr på rema) på¨salg og en del pålegg og brød så er det faktisk utrolig hvor mange dager man kan greie seg.. Og skulle det bli lite mat er jo First Price -middagene på kiwi kjempebillige!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...