Gå til innhold

Oi, bare 99 dager igjen jo!

Anbefalte innlegg

Hu og hei hvor tiden går! Kanskje på tide å begynne å forberede så smått snart....... denne graviditeten går fortere enn hva jeg liker. Har ikke begynt å tenke på hva vi trenger til det siste tilskuddet engang. Rekker muligens ikke å bli så lei denne gangen da, det hadde vært noe:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300981-oi-bare-99-dager-igjen-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant. Har to små som holder meg i ånde og har klart å jobbe mye lenger denne gangen. Nå som sommeren endelig har kommet håper jeg innspurten går like fort:-) er godt å vite at dette er siste gangen, er på ingen måte fan av å være gravid, liker premien aller best:-)

enig, å gå gravid er oppskrytt, selv om det selvsagt er en velsignelse å kunne få bære fram egne barn. Men som du sier, premien er best, og gjør det verdt det. Her blir det jobbing helt til permisjon, ingen ferie, ofr var hjemme med forrige mann ifjor med perm penger fra NAV og da ble det ikke feriepneger i år så da måtte det bli sånn.

Woho! Bare 100 dager igjen!! Men JM sier at jeg føder for tidlig denne gangen også, så det er jo bare ett max anntall dager! :P Til gjenngjeld gjør det at en føler litt mer angst for å bli ferdig med ting da, så alt er omtrent gjort og kjøpt! :D Bare bleier og vanlige "butikk ting" igjen! :D

Annonse

Jeg gikk 8 dager over sist, de lengste i mitt liv! Førstemann kom 2 uker før termin så jeg forventet liksom at nr 2 skulle komme enda tidligere - men neida, hun klamret seg godt fast gitt!

Denne gangen er jeg mer forberedt på overtid, da blir ikke ventetiden så lang. Plutselig ferdig jo:-)

artig med lik termin forresten, vi får følge hverandre i innspurten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...