Tulla*venter vårt 4 barn <3 Skrevet 6. juni 2011 #1 Del Skrevet 6. juni 2011 Vil noen av dere der ute fortelle hvordan fødselen var med nr 4 i forhold til de andre? Gik det fortere? mer intenst? startet det med vann eller rier? Er så spendt, så blir veldig glad for svar:) Her har det halvert seg for hver fødsel. Første 11,5 timer, andre 5,5 time og tredje tok knappe 1 time og 35 min og var helt intens grusom!! Kjenner jeg gruer meg veldig. De forventer en kjappere fødsel denne gang, men en vet jo aldri:) Første her er født en dag før termin og de to andre er født akkurat 3 uker før termin. Blir veldig glad om noen vil fortelle deres erfaringer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300973-noen-som-har-f%C3%B8dt-4-barn-eller-mer-her/
Baby-bea Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Nr 1 tok det tre timer fra første rie - 2 dager over termin Nr 2 ble indusert med drypp pga sv.sk.forgiftning. 3t 45min, 10 min etter at de tok vannet - 1 uke før termin Nr 3 fødte jeg 10 min etter ankomst sykehuset. Hadde ikke smerter, så jeg trodde det var kynnere. - 5 dager over termin Nr 4 ble indusert med å ta vannet. Da tok det kun 20 grusomme minutt. 14 dager før termin Nr 5 ble indusert med drypp pga sv.sk.forgiftning. Da tok det 2 timer - 14 dager før termin. Nr 6 ble også indusert pga av sv.skaps.forgiftning. Fikk modningstablett pga 4,5 uke igjen til termin. Da tok det ca 17 timer. Men aktiv fødsel varte vel ca 2 timer. Så du kan tro vi er spent på nr 7. Håper den blir som nr 3 :-) Det blir et fint punktum i såfall. Jm sa til meg at jo kortere en fødsel var, jo mer intens er smertene fordi riene da er så effektive. Jeg vil heller ha vannvittige smerter i kort tid enn å ligge på timesvis og bli utslitt. Problemet er jo at man aldri når smertestillende. Har ikke engang prøvd lystgass jeg. Skjønner at du gruver deg, men du får fokusere på belønningen og si til deg selv "jeg overlevde sist, så jeg overlever nok denne gangen også" :-) Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300973-noen-som-har-f%C3%B8dt-4-barn-eller-mer-her/#findComment-143363069
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå