Lotta2010x2012 Skrevet 10. juni 2011 #26 Skrevet 10. juni 2011 Lille.Blomst Nei, kan ikke si jeg merket noen forskjell uten p-pilla, men nå er det også 2 år siden jeg slutta.. Ja man kan vel bli gravid hele syklussen, men det vanligste er vel ca. 14 dager før neste mens:) mia_maria: Oja, så bra. Da er det jo bare å kjøre på, hihi:) Forstår at det blir litt sårt, men det er jo positivt at du har begynt å tenke sånn, det blir jo deres første barn. Og jeg tror ikke gleden og spenningen er noen mindre om det er det første eller tredje barne man får:) Det året vi prøvde å bli gravid med minsten, så synes jeg sexen ble litt sånn at man måååå, men etter fødselen så har vi sex mye ortere, og bedre sex. Enda vi nå har en liten en i huset, hehe:) Baby 2012? <3: Så spennende! Har du vært til utredning eller noe, siden du skal gå på pergo? Masse lykke til ihvertfall! Moro og se at vi er blitt så mange:) Alvine: Blir spennende å se fremover, og syklussen har blitt bedre da. Håper det for din del, kjedelig når den er så surrete. Eller så kan man jo håpe at du slipper å tenke noe på det;) Lykke til alle sammen! Er det greit at vi slår sammen "to tette" Tråden og "juni prøvere tråden"? Ser vi er flere som er inne på begge:)
Lotta2010x2012 Skrevet 10. juni 2011 #27 Skrevet 10. juni 2011 Jeg fikk en blødning i dag også, det hadde jeg jo forrige fredag også, så håper syklussen bim blir bedre ihvertfall. Nå aner jeg virkelig ikke når jeg kan regne med at er og neste tr kommer.. Håper ho kan se at jeg nærmer meg en på kontrollen til tirsdag, krysser fingrene for det:D
Vicky88 Skrevet 11. juni 2011 #28 Skrevet 11. juni 2011 Hallo Vi skal også prøve nå! Eller kan vel si at vi allerede har begynt Men jeg har altså gått kontinuerlig på prevansjon i 8 år, og sluttet på p-ringen for ca 20 dager siden! Jeg er jo fryktelig utålmodig nå da.. Vil jo helst at dette skal skje med en gang! Men jeg er vel litt inneforstått med at det kan ta litt tid også.. Men jeg lurer litt på en ting.. Etter jeg sluttet på p-ringen har jeg fått svake, mensenlignende smerter i nedre del av magen. De er sterkere nå enn de var i begynnelsen, men fortsatt ikke så sterke at det gjør no særlig vondt. Kan dette ha noe med at jeg nærmer meg EL? I tillegg har det også vært litt smertefullt under dyp penetrering under samleie. Dette har også kommet etter jeg har sluttet på p-ringen. Noen som har vært borti dette før eller? Er det noe jeg bør oppsøke lege for å få undersøkt? Hilsen ei som er VELDIG klar for å få en liten en ^^
Blomstersara Skrevet 11. juni 2011 #29 Skrevet 11. juni 2011 Hei. Jeg er ny her! Vi har også blitt prøvere og ingen av oss har barn fra før. Sluttet med kondom etter EL sist mnd så vi skulle få en "myk start"! Følte vi gjorde noe skikkelig galt uten den... Så vi er vel virkelige prøvere nå i juni. Syns plutselig unger rundt meg har blitt, om mulig, enda søtere etter dette... Forsøker å ha en avslappet holdning til det hele, men syns det er så spennende at jeg nesten går av hengslene! Visste ikke det om meg selv at det skulle bli sånn. Er en del forkortinger her som er nye for meg. Mener jeg kom over en side som forklarte disse for lenge siden, men finner den ikke igjen. Noen som kan gi meg en link?
Hilde35 Skrevet 12. juni 2011 #30 Skrevet 12. juni 2011 Her fant jeg mye nyttig. http://forum.snartgravid.com/faq.php?faq=ordl Vi er også prøvere i juni. Skal egentlig ha mensen om en uke, men håper jo at den ikke kommer. Ønsker meg virkelig et lite sjarmtroll Lykke til alle som er prøvere i juni. :-)
Ballongmage Skrevet 12. juni 2011 #31 Skrevet 12. juni 2011 blir vel til å legg inn noen aksjer i juni også. har prøvd et halvt år nå. utolmodig!
Frøken sol Skrevet 12. juni 2011 #32 Skrevet 12. juni 2011 Vi prøver også i juni Rundt el pleier jeg å få en kløe neden til,er det noen andre som gjør det?Litt redd for at det kan være noe annet men det er kun rundt el jeg får dette. Pleier også å få tilnærmet menssmerter også.
Lotta2010x2012 Skrevet 13. juni 2011 #33 Skrevet 13. juni 2011 Lager en ny tråd for oss:) Juni prøvere/to tette:)
Vicky88 Skrevet 25. juni 2011 #34 Skrevet 25. juni 2011 Det ble ikke lange prøvinga gitt Sluttet med prevensjon for nesten 4 uker siden, og i dag sa min digitale test GRAVID
MammaMø med to små Skrevet 25. juni 2011 #35 Skrevet 25. juni 2011 Vi hadde vår første runde som prøvere nå. Dessverre gikk det ikke som "planlagt" og tr kom på selveste st.hansaften:-( Så når mensen er ferdig nå går vi over i vår 2 pp. Har en sønn på 15mnd:-) Er ikke offisielt prøvere, men går ikke på p-piller og tar det litt som det kommer:) Stresser ikke enda.... Men haaaater å vente!
Sarah_ Skrevet 25. juni 2011 #36 Skrevet 25. juni 2011 Hei Jeg har hatt sp for 2 måndter siden, har prøvd å bli gravid i 7 måndter, håper vi lykkes denne gangen, tok en test (billig test) med morningsurin som var negativ:( men senere på dagen kom det litt blod på papiret, ble litt glad for det kansje festebløding? har ikm på mandag 2 dager igjen, tiden går så sakte er kjempe kvalm og kjempe sulten. rar type smerter i venstre, nedre del av magen som varer i noen min. har vært små trøt på dagen. Ingen utflod, - ømme bryster, men har vondt i korsryggen, tisser mye så har jeg luft i magen, er oppblåst kansje tr snart Har en syklus på 28 dager. hadde el 13/06, Er det flere som har ikm på mandag 27/06 eller skal noen av dere teste på mandag? Krysser fingerene for oss alle! Og gratulerer så mye til de som har testet positivt. lykke til folkens
Sarah_ Skrevet 27. juni 2011 #38 Skrevet 27. juni 2011 Hei (: Jah tok en test på mornigen som var negativ, har ikm idag, kun mensmurringer og vondt i ryggen igjen alt annet er borte tenkte å teste på nytt om 3 dager. Håper tr holder seg unna Er kjempe stresset og deprimert. Vil så gjerne ha en baby.
Oktoberbabyen Skrevet 28. juni 2011 #39 Skrevet 28. juni 2011 Vi er prøvere og.. Er inne i 12pp nå, ingen hell hittil, men har nå gjennomgått lap (1.juni) og flere runder med pergo etter at gyno påviste pco.. Har og fått konstantert at det ikke er noe galt med han, og gyno mente blodprøvene mine viser at jeg har eggløsning og, så da får vi bare se hva som skjer fremover.. hadde siste mens 9 juni, har hatt en lett blødning i går kveld og i formiddag, spent på hva den kan være, men mistenker at det bare er hormontull igjen.. men er jo alltids lov å håpe? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå