Gå til innhold

Mari skal få ei lillesøster, hva kan hun hete :)

Anbefalte innlegg

Jaada, hun kan hete akkurat hva vi vil... Men har noen et forslag som passer med Mari? Vi ble såååå glade da alt så bra ut på ordinær ul, og enda mer lykkelige nå som alt ser bra ut i uke 34, og nå fikk vi se at vi venter ei jente til :) trenger likevel litt inspirasjon til navnevalget, et jo bare 14 måneder siden sist vi valgte jentenavn... Puh, dette blir travelt ;)

Her er noen av navnene vi har tenkt på:

-Evelina

-Julia

-Emmelin

-Mathilde

-Mie

Men finner ikke noen navn vi viiiirkelig liker :(

Fortsetter under...

jeg synes alle navnene klinget godt med Mari med unntak av Emmelin. vet ikke hvorfor. men et fint navn uansett! spesielt godt liker jeg Evelina, for det ligger på min egen liste;)

Mari er jo et flott og enkelt navn så hva med å velge et like flott og enkelt navn til neste lille frøken? f.eks Julie i stedet for julia?

Mari og Mie klinger jo meget godt men kjenner jeg har lyst til å si "Mari og Mia" i stedet.

nei navn er vanskelig!! man må jo finne akkurat det ene navnet som passer best til barnet og det er neimen ikke lett!!!

Annonse

Takk for svar damer :)

Tenkte også Mari og Mia, men det går desverre ikke :( Mathea er også "opptatt"." det popper jo ut babyer overalt om dagen også, så mange av navnene vi liker godt er allerede brukt på venner og families småtroll. Det kommer fire babyer i familien på tre måneder, heldigvis er det bare vi som venter jente :)

Oda, Kaja, Maja og Anna er herved også med på lista. Liker igrunnen korte, enkle navn, som Mari. Men jeg er forelska i Evelina, føler personligheten til knøttet passet så godt til navnet, men min kjære er usikker... Vi får vel vente til hun er ute før vi bestemmer oss, men kom gjerne med flere meninger og forslag :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...