Gå til innhold

Snart fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips?

Har fra i går kveld hatt svake "maserier", med storesøster gikk jeg alt forr lenge med sån små vondt og fra legen sa att nå kommer hun iløpet av ca 24t gikk det faktisk en uke!!!!

Nå har jeg begynt å frykte samme pinen igjen og lurer på om noen har noen tips om hva jeg kan gjøre får å få disse"maseriene" til å bli ordentlige rier? kanskje noen kjerringråd?

Setter stooor pris på innslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er masrier jeg og har hatt. Kommer 3-4 kvelder i uka. Små vonde, og regelmessige og varer 1-1,5 time før de gir seg. Tror ikke det er så mye man kan gjøre for å få dem til å gå over til vanlige rier. Selv har jeg plukka stein i hagen i 2-3 timer, skurt hele huset, lekt ute med 2 åringen, hatt sex og spist kanel, men ingenting av det har gjort noe med dem. Men tror kanskje slimproppen har begynt å gå da..for komt slim på papiret annenhver dag og vert løs i magen 3 ganger..så kan jo hende at det hjelper på å være aktiv osv. Men jeg er bare 37 uker da og de tingene jeg har gjort er jo ikke for å starte fødselen

Skrevet

når er terminen`? jeg har oxo hatt maserier i noen dager, tak i rygg og murringer...mest på kvelden mot natten, 10 min mellomrom mellom hver rie, så gor det seg etter 4 5 timer desverre...har termin til lørdagen og lyst til å gjøre noe for å starte igang, men er redd det skal skje for fort da...

kan jo prøve: spise kanel, gå opp og ned trapper, sex, husarbeid, være i aktivitet, føde pizza som noen prøver :) sterk mat altså..

lykke til da :)

håper det skjer noe i kveld/natt jeg da...gikk over 10 dager termin med første så man vet jo aldriii...ik lenge igjen uansett da.

Skrevet

Jeg har litt under 3 uker igjen. Prøvde meg på kanel i går men det funka ikke.

Husarbeid og fysisk aktivitet bedrives heletiden så det er kanskje derfor jeg har slike maserier hver gang jeg setter meg ned

å slapper av. Kanskje prøve sex i kveld når sambo kommer hjem.

Er så lei av å være gravid nå, så mye tyngere denne gangen pga plager, første gang jobbet jeg i barnehage og hadde masse barn og ta meg av, nå går jeg hjemme og koser meg med en, men likevel mye tyngere.

Masse lykke til med snart fødsel, håper du slipper overtid dennegangen...

Skrevet

Kanskje prøve å slappe av??:) Tenker litt motsatt jeg, da;) Hehe... Istedet for å drive en masse aktivitet og "slite seg ut" før fødsel, så er det vel kanskje greit å slappe av litt og være klar til styrkeprøven? Har merket en del selv at dersom jeg overanstrenger meg fører det egentlig bare til en del kynnere og småvondt som er unødvendig. Her går det litt opp og ned i aktivitetsnivå. I går var en aktiv dag, idag tar jeg det helt med ro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...