Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Kenneth greit hvis man har VELDIG gode assosiasjoner? Personlig ville jeg aldri brukt det, men har nå truffet en som har forandret navnet til det bedre.

Vil gjerne høre kommentarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Kenneth er grusomt harry. Selv om jeg hadde truffet en flott og ordentlig Kenneth hadde jeg nok ikke skiftet mening. Navnet er for meg veldig harry og lite pent, uavhengig av om det fins kjekke Kennether (som det sikkert er veldig mange av).

Skrevet

Synes ikke Kenneth er harry, bare veldig lite pent. Jeg kunne nok likt det litt bedre enn jeg gjør nå om jeg hadde blitt veldig glad i en som het det, men noen favoritt hadde aldri blitt akkurat.

Skrevet

Vi har en god kompis ved det navnet. Super kar, og er siv.ing. Vi kjenner også et par som heter Ronny som er kjekke karer, han ene er advokat, men det forandrer desverre ikke navnene og at de havner i harry-skuffen.

Skrevet

Kenneth er harry for meg også, men det får sikkert sin renessanse en dag;-)

Skrevet

Enig med de over,- navnet i seg selv er og forblir harry også i mine øyne uavhengig av personen som bærer det.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Kenneth har plassen sin veldig midt i harry-skuffen, totalt uavhengig av assosiasjoner.

Skrevet

Om dere liker det, bruk det.

Selv syns jeg ikke det er pent, selv om jeg kjenner en kjernekar ved det navnet. Sorry!

Skrevet

Kenneth er fint da....!! Bruk det om de vil:)

Skrevet

Jeg hadde nok brukt Kenneth til guttungen som kommer snart om det ikke var for at x'n heter det... Og han er både kjekk og har mer enn nok mellom øra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...