Gå til innhold

Endelig! Vi skal til forsamtale:-)

Anbefalte innlegg

Endelig har vi fått brev om innkallelse til forsamtale.

Vi skal til aih. Gru -gleder, men er skikkelig glad for at vi endelig er et skritt lenger i prosessen.

Vet dere hva det snakkes om på forsamtale?

Jeg vet at noe er individuelt og noe i gupper med andre par. Så får man vel litt info om medisinene man skal bruke. Noe mer? Er jo ganske spent vet dere....

Dere er en fin gjeng, jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300770-endelig-vi-skal-til-forsamtale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved hvilket sykehus skal dere ha forsøk? Vi hadde aih-forsøk ved Riksen høsten 2009. Vi var da inne til samtale hvor aih forsøk ble gjennomgått. Fikk informasjon om gangen i forsøket og opplæring i medisiner. Vi kunne starte allerede på første syklus etter dette. Informasjonsmøte sammen med andre par hadde vi først da vi gikk over til IVF.

Lykke til:-)

Så bra at noen tar seg tid til å svare...

Ja, jeg har et par spørsmål. så de skal jeg notere ned slik at de ikke går i den berømte glemmeboken. Jeg skal til Riksen.

Jeg trodde heller ikke det var så vanlig med samtale til aih, men det er jo kanskje som du sier da, at det bare blir info om gangen i opplegget og bruken av medisiner. Jeg får satse på å komme i gang i august/september jeg da... ikke dumt det!

Kan være veldig greit med sånn samtale! Ihvertfall hvis man ikke får det til på første forsøk ;) Jeg begynne å savne den der samtalen. Jeg har ikke sett legen min, har ikke snakket med ham... og kunne godt tenkt å spørre litt om mine ting som svar på AHM prøven og alt dei har fått fra sykehuset. Halvparten av tinga vet jeg ikke om!!! Men vi bor 4 timer fra sykehuset (en vei) og den gangen før vi starta tenkte det var bare bra å starte uten ei samtale, ikke utsette enda lengre :)

Så jeg tror det kan være godt det å treffe dem og snakke om alt som snakkes kan ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...