Gå til innhold

mange sexpartnere?!?!

Anbefalte innlegg

Ble litt inspirert av nasjonaliteter man har hatt sex med -tråden..

Syns det er voldsomt å ha hatt sex med 100 forskjellige partnere, selv om det er i løpet av 14 år jeg gitt! -Men det er heldigvis ikke problem! :D

Det jeg syns er verre er at man faktisk VET ca antall! (spesielt når det er så mange) :P Skriver man lister?? Kanskje man har en liten notisbok der man skribler ned navn og muligens karakter?? Jeg er en sånn kjedelig person som ikke har hatt mange sexpartnere i løpet av de 14 årene jeg har hatt et sexliv. Men måtte virkelig tenke meg om for å huske "alle"! (Kom fram til at det må være 8 stk...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300740-mange-sexpartnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også 100 stk er VELDIG mye. Men hvis jeg forblir singel til jeg dør (noe det ser ut som er stor sannsynlighet for), så er det ikke umulig at jeg kan komme opp i ca slik antall. Mitt liv er basert på det at ingen her jeg bor vil ha forhold til ei som har barn fra før og ingen far til barna som har dem annenhver helg. Er heller verken modellpen eller nikkedukke, så ikke noe populær jente. Men har jo mine behov og lyster i behold for det. Foreløpig har jeg hatt sex med ca 12 stk, og runder snart 30 år.

De siste drøye 20 åra er det lett å holde oversikten, for det er bare en.

Før den tid var det alt for mange. Men egentlig synes jeg at det må være opp til hver og en. Selv har jeg verken tellet eller karaktersatt, kan bare konstatere at det er langt mellom menn som er bra i sengen, og at de fleste av en eller annen grunn skryter på seg både lengdecm og diameter som de ikke kan leve opp til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...