Gå til innhold

Noen med amme erfaring og silikon?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger å vite litt om dette. Jeg har silikon innlegg, men ikke store. Jeg er i uke 30 og lekker allerede gullig veske ut av brystene så jeg tenker det skal gå bra. Jordmor sa det kommer an på hvor stor plass melkekjertlene får og at silikon tar plassen. Jeg har ikke store harde pupper som mange andre, men små innlegg.

Likevel, er det noen med erfaring?

Fortsetter under...

Brystet ble helt hardt. Var ikke spesielt vondt, men da det åpnet opp for å fjerne det - viste det seg at innlegget og var sprekt og en del silikon lekt ut. Mine første innlegg ble tatt i 96, så de de legger inn når er sikkert bedre. Jeg ville aldri ha ammet igjen med silikon om jeg visste at det kunne bli slik. Synes det er ekkelt å tenke på at hun kanskje har fått i seg silikonen via morsmelken...:(

Jeg fikk mine i 2001, de er små men ikke harde. Hadde du store innlegg? Jeg tror at jeg bare må prøve å se hvordan det går, men ha med NAN og flaske på sykehuset. det får bare stå til, kanskje det går helt fint..

Er det noen andre med solskinnshistorier sier jeg takk for dem:-)

Hei

Jeg fikk saltvannsinnlegg(ikke store for ca 15 år siden). Jeg ammet min datter som nå er 11 år i 8 måneder og min sønn som er 4 år i 4 måneder. Alt fungerer bra bortsett fra at det tok litt lengre tid før melken kom. Det som DU MÅ HA er en elektrisk BRYST PUMPE. når man har innlegg kan det bli mere spreng en ellers og de må tømmes oftere. Så jeg har ammet og pumpet meg innimellom. Men som sagt fungerte utrolig bra.

Hadde ammet begge barna lenger bortsett fra at de ikke ville selv lenger. Ønsker deg lykke til dette fixer du me dlitt hjelp av en pumpe:-)

Annonse

• 2 uker senere...

Heisann:)

Ikke uroe deg, iallefall ikke før du har prøvd!!

Jeg har silikoninnlegg som bare er ca ett og et halvt år gamle.

Hadde ikke tenkt flere barn, men jammen sitter vi her med lille babyen på ca 4uker likevel:))))

Jeg ammer som bare det, masse melk og jeg tenker ikke over at jeg har silikon faktisk!

Melka kommer fort, spreng hadde jeg også for 10 år siden da jeg fikk sønnen min og ikke hadde silikon:)

Så fort jeg legger henne til forsvinner jo melkespreng, så for meg gjør det ingenting.

Mao. man har sikkert ulike erfaringer;for meg er silikon absolutt ingen hindring, så derfor: MASSE LYKKE LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...