Gå til innhold

Positiv test,negativ test?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

jeg fikk falske posetive billigtester for ca 1 uke siden..

skulle teste etter el men tok feil test, den ble svak posetiv.. ble nyskjerrig å tok en neste dag, ble å svak posetiv.. men testene etter har blitt negative..

men i dag kunne jeg skimte en svak svak strek..

vet ikke min ikm, da jeg hadde en SA midten på mai. Men hvis jeg regner fra blødning på sa er det den 15. juni her også..

Det kan godt være at det er for tidlig enda..Det er også forskjell på testene for hvor sensitive de er, også samme type test og selv om de er fra samme eske. Kanskje urinen din i går var veldig konsentrert og at det derfor slo ut, og så ikke riktig så konsentrert i dag eller testen du tok var litt mindre sensitiv..Du får fortsette å teste, gjerne vente noen dager før du tar neste test..Akkurat det klarte ikke jeg, tok 5 tester 5 dager på rad, og alle var positive, selv om strekene ikke var så sterke :)

Blir helt forvirra her!Nå tok jeg to nye tester(one step billistrimmel..samme som i går) og nå kommer to svake streker opp på begge igjen..kan jo virke som urinen min er mere konsentrert på ettermiddagen enn morgenen da..hvis jeg er gravid.Huff..blir snart sprø av denne grublinga og usikkerheten.Er vel best å vente ett par dager før neste test nå..

Pokkers tester altså :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...