Jente09&Jente12:) Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Endelig kan vi juble igjen etter Sa/Ma i 12uke i mars og nå etter første pp sitter en bitte liten spire:o). Men jeg merker at jeg er veldig redd for å juble for mye men jeg har likevel en god følelse denne gangen:o). Ønsker dere andre masse lykke til og håper det sitter en spire hos dere også snart!. Sender litt babystøv:o).
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer så mye! å så kjekt, mottar babystøvet med stooor takk er bare på dag 2 i syklusen i 1pp, men håper det ikke tar for lang tid før eg kommer etter;) Lykke til videre i svangerskapet, spiren sitter nok trygt og godt inni deg denne gangen
Esperanza84 - gravid! Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer så mye og tusen takk for babystøv:)
Evigoptimisten Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer så mye! Jeg tar med glede imot litt babystøv;o) Lykke til videre
Jente09&Jente12:) Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2011 Tusen takk:o). Er virkelig godt å få gratulasjoner, da blir det så virkelig og så må vi jo holde det hemmelig for venner og familie så lenge. Og da er godt å ha noen å dele nyheten med:o)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 gratulerer så mye !! jeg tar gjerne imot alt av babystøv du måtte ha ! håper jeg kommer etter deg inn på 1 trimester om et par dager har du prøvd lenge før spiren satt nå?
Jente09&Jente12:) Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2011 Tusen takk:o). Vi har prøvd siden i fjor sommer og da hadde jeg en tidlig Sa, så ble jeg gravid i des men mistet i mars 12 uker på vei. Nå ble jeg gravid i 1pp etter sa i mars jeey:o). Håper bare spiren sitter denne gangen:). Håper vi ses snart på 1trimester:o)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Håper spiren sitter denne gangen! masse lykke til, håper vi ses på 1 trimester snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå