Anca20 Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 nå er jeg 32 uker og har begynt og få veldig veldig mye kynnere for tiden.. spesielt om jeg går... og noen ganger kan det kjennes ut som tante rød er rett rundt hjørnet. mensen følelse kan man si. er dette normalt ?? første gangs gravid så jeg lurer jo på alt hehe. blir veldig glad for svar :D
Kri_z Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 jeg har hatt det siden uke 23 og er nå 38+2. Var innom føden en gang for da var de sterke at jeg ikke klarte å gå og regelmessige, så det var vanskelig å skille mellom prematurrier eller om det bare var kynnere.. Fikk beskjed om at noen får mye andre får ingen merkbare. Kunne ta paracett om det ble for mye på natta bare.,. ellers så lærer man å leve med de MEN om de er regelmessige så bør man ta en tlf til føden. Jeg er av den typen som helst ikke vil ringe, men når det skjedde andre gangen ringte jeg. Det er bedre å få det sjekka da., Veldig proffe på ullevål og fornøyd med behandlinga da. ( satser på å hilse på de samme damene neste gang). Er du usikker , så ring:)
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Hei Anca20. Skjønner godt at du lurer på dette. Jeg har også ekstremt mye kynnere, med mensfølelse, som du beskriver. De er litt vonde, men ikke veldig og de er heller ikke regelmessige. Hvis de blir det så ringer jeg føden for å høre med de som kan dette. Bedre å ringe en gang for mye, hvis ikke annet så bare for å bli beroliget... Har haft kynnere nesten hele tiden, med verre og roligere perioder. Runt uke 20 voknet jeg på natten av veldig kraftige, vonde, regelmessige tak, i magen. Det var noe helt annet en kynnere og jeg måtte in for en sjekk. Det roet seg igjen, og nå er jeg i uke 33. Jeg er andregangsgravid og hadde det så her førrige gang også, og det gikk fint. Husk bare å ta det litt med ro (har vel ikke no valg kanskje..) Lykke til videre!
Anca20 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2011 tusen takk for svar,satt veldig pris på det har hvert litt urolig for hva det kunne være siden dem kommer såpass ofte for tiden hehe. også kjennes det rett og slett ut som babyen ligger heeelt nedi åpningen av og til.hehe. men får bare ta det med ro og om dem blir verre så får jeg ta en tlf til jordmor =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå