Violet Skrevet 6. juni 2011 #1 Del Skrevet 6. juni 2011 overskriften sier vel sitt.. Har jobbet de siste 12 årene i butikk, og kjenner nå at jeg begynner å få litt nok! Har lyst til å gjøre noe mere med mening, gir meg liksom ingenting å stå i kassen og slå inn bananer lenger..Har tenkt på dette lenge nå, og har også vurdert å gå ned i stillingsprosent (jobber 100%) Kan få jobb på et sykehjem i nærheten her, ca 30% stilling..men er redd det blir litt for lite..Samtidig så føler jeg at det ikke er riktig å holde på den jobben jeg har nå,sålenge jeg går bare for halv maskin.. Uff, jeg får liksom ikke bestemt meg. Har suverene kollegaer der jeg er nå, er mere måten ting blir styrt på som gjør meg lei. Har tatt det opp flere ganger, men de kan dessverre ikke gjøre noe. Har også fått beskjed om at hvis jeg ikke vil jobbe i den avd jeg er nå, så må jeg slutte.. Ikke snakk om å kunne plassere meg noe annet sted, nei.. Da ansetter vi heller nye! Uff, vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men fikk iallefall lufta det litt.. Noen som har noen gode råd/forslag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300592-valgets-kvaler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå