Gå til innhold

Betatt av gift mann...

Anbefalte innlegg

Jeg er betatt av en gift mann. Ikke bare ser han flott ut, men han er også smart, suksessfull og god familiefar - alle verdier som jeg vil min "drømmemann" skal ha.

Jeg kommer aldri til å fortelle det til noen eller gjøre noe ut av mine følelser, heldigvis ser jeg ham ikke så ofte heller. Har bestemt for en stund siden for å velge å tilbringe livet mitt alene av diverse grunner. Tanken som sitter i mitt hode er at hans kone må være utrolig heldig.

Hvordan er det best å bli kvitt følelsen? Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300565-betatt-av-gift-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp å ungå og se ham. Unngå situasjoner hvor dere kan være alene, og det kan skje noe. Oppsøk heller ander, single menn.

Hvis du liker ham så godt, så viser du respekt for ham, og det han har med og holde avstand. Kanskje går det ann å bli venner senere en gang, når du ikke er interessert på den måten. Ei dame var veldig betatt av min mann, fikk ham på egenhånd, og fikk ham selvsagt til sengs. vel, mannen ble fort singel, og interessen hennes forsvant for da var han jo ikke spennende lenger. Ikke noe vinn-vinn situasjon for noen.

Vi ser hverandre kun på "offentlige" plasser, og jeg har overhode ingen interesse av å forføre ham på noen som helst måte. Har blitt bedratt selv, så jeg vet hvordan det er å sitte på den "andre" siden. Dessuten så tror jeg heller ikke at han er slik som er interessert i andre enn sin kone.

Siden vi ser hverandre sjeldent, og det er kun pålagte ting i forbindelse med jobb (ca 3-4 ganger i året), og kanskje en sjelden gang på vennefest, så er det ganske lett for meg å ikke ta kontakt med ham ellers. Jeg bare lurer på hvordan "slukke" følelsene for å få ro med meg selv :)

HI

Annonse

Det eneste tipset jeg har er å styre unna.. Ikke oppsøk situasjoner du vet du kan møte han, slett tlf-nr om du har det, bare hold deg unna rett og slett. Tenk på barna hans, la dem slippe å vokse opp i et delt hjem. Hvis denne mannen blir ledig på markedet, så kjør på. Men ikke vær grunnen til at han blir det ;)

Jeg var i samme situasjon som deg en gang. Jeg hadde samboer, men møtte en annen mann gjennom diverse ting. Han var for meg ALT jeg kunne tenke meg i en mann. Han var kjekk, veltrent, lege, en god far og han virket som en snill og hengiven ektemann for sin kone.

Jeg møtte han et par ganger på byen i løpet av en sommer. Jeg var blind, dum og ja... dum.. det endte med at jeg forlot min samboer og han sin kone. Vi ble sammen - og det varte i ca 3 mnd. Det tok meg ikke lang tid å innse at "drømmemannen" ikke var drømmemannen allikevel.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare holdt meg unna. Om/når du kjenner følelsen snike seg inn, så fortell deg selv at han kanskje ikke er det du tror. Du kjenner han tydeligvis ikke veldig godt, og de fleste mennesker virker perfekte utad, frem til du blir veldig godt kjent. Lykke til.

Jeg tenker høres det for godt ut til å være sant, så er det nok det..

Tenker nok det beste tipset er å holde seg mest mulig unna og kanskje heller prøve å tenke på andre mannfolk. Det er jo snart den perfekte tiden til å distrahere seg selv med mannfolk i bar overs osv.

Ellers så må man bare ta tiden til hjelp, følelser kjølner ofte over tid hvis du ikke dyrker dem.

Lykke til:)

Kjøp deg en god kikkert og et romslig telt. Slå det opp i hagen hans og spioner på ham og kona hans døgnet rundt.

Når du ser at han spiser med åpen munn, slenger fra seg sure sokker overalt, at han ikke vasker hender når han har bæsja, at han gledelig snuser i seg og ler av sine egne promper, og ronker i dusjen samt peller seg i nesa så grundig at du er usikker på om fingeren noensinne vil finne veien ut igjen, ja da innser du at denne mannen var ikke noe bedre enn andre menn.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...