Gå til innhold

Super slankekur! :)

Anbefalte innlegg

Jeg har selv prøvd utallige slankekurer og dietter,og alltid gitt opp , men så fant jeg Herbalife :) Greie smaker på shaken,og de andre produktene i tillegg er supre! :)

jeg har 3 shaker på en dag pluss en god middag. Holder meg unna vanlig brød (har en super oppskrift på ett godt proteinbrød med god holdarhet) , potet og ferdigsauser. Alt godteri og brus er kuttet ut så klart. Spiser mye syns jeg,aldri sulten lengre og har gått ned 11 kg på 25 dager , mye av dette har nok vært vann,men kjenner på kroppen at jeg har mer energi,magen er mindre og jeg skal fortsette ca 15 kg til , da når jeg min idealvekt igjen etter 5 år som overvektig!

Så til dere der ute,gi herbalife en sjanse,så tror jeg flere blir overrasket :)

Kan i tillegg fortelle at jeg koser meg 1 dag hver 14 dag (planlagt utskeielse :P) med litt sjokolade og slikt :)

Fett skal fett forbrennes er motto ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300562-super-slankekur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 kg på 25 dager. Er du dum?

Alle som kan noe om det vet at man ikke skal gå ned mer enn 0,5-1,0 kg i uken. Dvs. max 3,5 kg på 25 dager. Går man ned raskere får kroppen sjokk og går i sparemodus. I tillegg vil kiloene bare komme tilbake og ta med seg vennene sine når man slutter.

Der er det ene.

Det andre er hvorfor poster du dette på et forum for stor GRAVIDE???

Man skal ikke slanke seg når man er gravid.

Og slik kur du snakker om er utrolig farlig for den lille i magen

Annonse

Hvor står det forresten at det KUN er for gravide dette 90+ da???!!!HERREGUD!!!

Jeg er ikke gravid men har forsøkt i 5 år , dette er grunnen til jeg har begynt å slanke meg! dessuten spiser jeg sunt og trener!!!

Syns oppførselen og svarene her var veldig stygge...

Skal også starte å rakke ned på dem som slanker seg,og som fortjener litt ros!!!

Feite gravide skal ikke slanke seg. jeg skal aldri bli feit gravid om jeg blir gravid. DERFOR SLANKER JEG MEG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...