Ønskergjernesnart Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Tidligere wantbaby09 / vilhababyprøvdlenge - hatt 4 mnd pause fra forum etter abort i februar,men tilbake litt nå Er det noen kjente som fremdeles er her ?
Tante_Esel Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 vet ikke om du husker meg, men jeg har vært her i 3år snart... har sett nicket ditt før ihvertfall Her er vi igang med ivf og styr... hehe... nytt forsøk etter sommeren...
Ønskergjernesnart Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2011 Hei Adine Deg husker jeg vettu (nå er det på tide du hopper videre herfra,hehe) Ivf ja , det blir vår plan om ikke det klaffer innen året er omme... Har du hatt flere forsøk? Har dere noe forklaring på hvorfor dere ikke har greid det? Krysser fingrene for at det blir full klaff for dere neste forsøk Må gjerne fortelle litt om det hvis du har lyst? Ja, når man runder 3 år her inne så er man klar for baby mer enn noen sinne! (jeg begynte å henge her i 08,men vært prøver siden 07... Har jo klart å bli gravid en gang da,så håper å tror vi skal greie det igjen Ellers blir det ivf privat , da det offentlige er forferdelig tregt... Ha en fin kveld Hvor er du nå i syklus forresten? Jeg er på dag 18 av syklus og har gått på trippel pergo denne mnd men ingen forhåpninger,hehe...
Tante_Esel Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 hei ja vi runder 3 aar i oktober i aar vi da... forklaringen her er at jeg har bare 1 eggleder... den ble fjernet da jeg haadde en ex.u... Ivf offentlig er ikke saa tregt som man tror... vil raade dere til aa sende inn en søknad sammen med gyn allerede naa, saa kanskje dere faar starte opp till høsten... vi ble henvist sept 2010, og de mottok brevet i oktober 2010, første konsultasjon desember 2010, første forsøk januar 2011... synes ikke det var saa tregt... og ventetiden gkk veldig fort. pluss at du sparer ,masse penger paa aa gaa i det offentlige da... jeg har og klart aa bli gravid 2 ganger, saa jeg vet at vi faar det til... men egglederen lager visst mer krøll vi har hatt 1 forsøk, og et fryseforsøk som ble avbrutt... naa venter vi til august, og da skal spira sitt!! det er en slitsomprosess, og hormonene gjør noe med kroppen... men det vanskeligste er psyken... den faar seg et skikkelig slag naar det ikke gaar, og for de fleste, saa blir første forsøk negativt... desverre... vi har jo alderen paa vaar side ogsaa, men det hjalp ikke alikevel... her er det strax eggløsning, men tenker ikke saa mye paa sykluser og prøving lenger... det er faktisk godt... men det gaar i bølgedaler som alt annet...
Esperanza84 - gravid! Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Hei:) Jeg har vert her siden oktober/november i fjor, men da på "Bli gravid" seksjonen. Trodde ikke jeg skulle bli en "Sliter", men endte opp her etter å ha passert 1 år. Vet at et år ikke er noe lang prøvetid, men har fått gått til utredning og funnet ut at vi har redusert antall sædceller og jeg har et snev av pco og at dette sikkert er årsaken til at vi sliter. Har hatt min første pergokur denne måneden og så håper vi på positiv el-test snart:) Ønsker dere begge masse lykke til og håper det klaffer for dere begge! Det har dere fortjent! stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå