Gå til innhold

Næmmen, dakar deg da. Kler mamma deg i rødt hun da?! Fysjameien!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha så teit, her hadde gutten en gang rød skjorte(som søster har arvet nå) under en hvit og blå skjorte...fy oss!!!!;) ser ingenting galt i det!Mange mannfolk også som bruker rødt!

og jenta vår har BILER på nattdrakten sin, BLÅ biler!Krise, motepolitiet kommer vell innom snart;)

Hehe!

Fy og fy, du lager jo identitetskrise på gutten, kan jo bli homofil av slikt!

Håper dama var oppe i åra, unge tenker vel ikke slik?

Jeg har ikke på rosa body på babyen men storebror kan ha en rosa skjorte hvis han vil.

Ja men assa... Hallo??!! Det er klart du ikke kan ha RØDT på en gutt. Det skjønner jo alle lizm...

Eller nei, faktisk. Folk er bare rett og slett litt rare av og til. Og hvorfor tror folk at det er greit å si sånt til fremmede på bussen i tillegg?? Jeg blir så fascinert av sånt jeg.

Annonse

Ja men assa... Hallo??!! Det er klart du ikke kan ha RØDT på en gutt. Det skjønner jo alle lizm...

Eller nei, faktisk. Folk er bare rett og slett litt rare av og til. Og hvorfor tror folk at det er greit å si sånt til fremmede på bussen i tillegg?? Jeg blir så fascinert av sånt jeg.

Annonse

1-åringen vår har m.a rød vogn, røde regnklær, røde selebukser i velour, røde bodyer og sånn ellers så går det helst i leke-med-rød-brannbil-brrrrumbrrrrrum....

:)

Jeg liker rødt jeg. Og han er jo kjempefiiiiiiin! Teit at noen synst man skal kle gutter i bare blått og jenter i bare rosa. Kjedelig! Jente og guttefarger er bare tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...