Gå til innhold

Tror du på reinkarnasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det har jeg egentlig "alltid" gjort. Og jeg så programmet da det gikk med stor interesse. Anonym over har antakelig ikke sett klippet;)

Har også vært til regresjonsterapi der jeg ble tatt tilbake til et tidligere liv, og fikk forståelse for hvorfor jeg føler en del ting slik jeg gjør i dag.

Min logikk sier meg at dette er ganske troverdig.

Alt det fysiske rundt oss går jo i sirkel.

Eks:

Kropen vår råtner å blir til jord, jorden gir næring til gresset som spises av dyrene osv. Hvorfor skulle ikke det åndelige gå i sirkel.

Vi vet jo ikke så mye sikker, så jeg synes det er litt trangsynt og si plent nei til å man tror på dette.

Annonse

Jeg tror på reinkarnasjon.

Jeg tenker litt på hvor barna mine var før de kom til meg, jeg synes egentlig det er mere interesant en mitt eget tidligere liv.

Jeg hadde egentlig en litt urolig følese for datteren min, den første tiden etter hun ble født. Eller egentlig de første 6-8 mnd. Hun var så hysterisk redd for alle menn, til og med pappan og bestefedrene. og hun var veldig avhengi av meg. slik var ikke de to eldre sønnene mine. Jeg tenker litt på om dette kan ha med erfaringer fra et tidligere liv. Jeg håper bare hun har det bra hos meg nå. Hun er jo så trygg å god nå <3

Nei sånn egentlig gjør jeg ikke det, men siden ingen faktisk vet hva som skjer etter døden, så utelukker jeg det ikke.

Men i bunn og grunn tror jeg at vi dør og blir borte, ikke noe mer. Tanken på å bli gjenfødt blir jeg sliten av, jeg vil leve det livet jeg har nå så godt jeg kan, og når jeg dør så vil jeg være dø.

Ja så absolutt! Man er her på jorden for å lære, man kan si at livet vi lever her på jorden er som en realityshow hvor vi har takket ja til alle prøvelsene og "lidelsene" vi går igjennom FØR vi kommer til denne verden. Så vi vet allerede hva slags prøvelser vi skal gjennom. Livet er for å lære, det "virkelige" livet er på den andre siden. Ikke det at dette livet er fake, men at vi lever livet på andre siden og dette livet er som jobben vår. Alle de som er viktige i livet vårt, er viktige for oss på den andre siden og. Og vi fødes inn i samme "krets", så vi er alltid sammen med de personene som er viktige for oss, men rollene blir da byttet rundt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...