Gå til innhold

Jeg skal ta botox/restylane i morgen og har litt dårlig samvittighet..

Anbefalte innlegg

For det er jo så dyrt og jeg burde vel egentlig ha sendt de pengene til de som virkelig trenger de. Jeg syntes egentlig at det er håpløst å bruke så mye penger på forfengelighet.

Men jeg klarer nesten ikke å se på meg selv i speilet lenger, fordi jeg er blitt så stygg. Denne lille sprøyten kan rette litt opp og jeg tror jeg kommer til å bli et mer positivt menneske når jeg slipper å tenke på utseende mitt lenger.

Eller slipper å tenke på det jeg ikke liker med utseende mitt.

Vet at det ikke varer altså, men tenker å gjøre dette sånn tidlig på sommeren en gang i året.

Er jeg alt for forfengelig? Eller er det greit når man virkelig ikke liker det man ser i speilet?

(Jeg ser ut som om jeg akkurat har stått opp, uansett hvilken til det er på døgnet. Ser sliten og jævlig ut alltid, gjemmer meg på store solbriller alltid)

Fortsetter under...

Hei

Jeg vurderer det samme.

Men jeg får også dårlig samvittighet mht det å bruke så mange penger på meg selv, for vi har ikke så god råd for tiden.

Men etter at vi fikk det 3.barnet, med alt som hører til med nattevåk og slit hele det første året, så synes jeg at jeg "plutselig" har "tapt meg" veldig mye. Har ingen problemer med det å eldes naturlig, men jeg føler at ansiktet mitt nå ikke står helt i forhold til slik jeg er ellers.

Jeg ønsker å gjøre noe med sinnarynken og de dype furene fra neseroten og ned forbi munnen, der har det satt seg en skikkelig rynke spesielt på den ene siden. Føler at jeg ser flere år eldre ut bare pga dette.

Ikke vet jeg hvor mye dette vil koste heller, for prisen er jo for mengden de bruker, og jeg har ingen erfaring med hvor mye som trengs for å fikse det jeg er ute etter.

Lykke til, håper du kan oppdatere når du er ferdig:)

Jeg skal jo ikke akkurat ta det i hele ansiktet da. Bare på ett område som plager meg skikkelig. Er ikke rynkene jeg vil ha vekk, er 36 år og rynker hører med til alderen.

Jeg skal ta det under øynene fordi jeg har så store poser og er så blå.

Er enig i at om man har for mye så er det ikke noe fint i det hele tatt. Skal gi beskjed til sykepleieren at jeg heller vil ha fr lite enn for mye.

Annonse

Da er det gjort!

En smertefri og kjapp behandling (restylane) var det...men...jeg kan ikke se noe forskjell i det heletatt:(

Jeg slapp å betale da, i og med at det ikke var noe resultat. Eller, jeg skal tilbake på kontroll om en 14 dagers tid for å se om det endrer seg. Om det har gått seg til, så skal jeg selvsagt betale men om det er det samme så slipper jeg. Lurer på å ta noen andre rynker istedet?

Botox tror jeg ikke at jeg tør. Er livredd for hengende øyenbryn!

Fikk du ikke noe resultat? Så skuffende da!

Jeg er veldig interessert i å høre hvordan det går fremover, hvis du gidder å oppdatere igjen:)

Hilsen meg over som skrev om at jeg vurderer det samme

p.s. Kan jeg spørre hvor mye det var meningen at du skulle betale for behandling av begge øynene?

Ja, det var skikkelig dumt. hadde jo håpet på å se så fresh ut! Jeg oppdaterer gjerne om en stund:)

Hva er det du vil gjøre? Jeg har poser rett under øynene som jeg ville bli kvitt.

Er helt sikker på at det fungerer bra på andre ting altså, som rundt munn og mellom øynebrynene og blå ringer osv.

jeg skulle betale 3800 for en hel sprøyte (1 ml)

Dårlig samvittighet for å bruke penger på deg selv?? det er da en god investering!

Jeg har tatt botox. Er egentlig imot unaturlige ting og liker et naturlig utseende, men tok sinnarynken her for en mnd siden fordi jeg myser så innmari om sommeren. Får hodepine... hjelper med solbriller men ikke alltid det heller. har ikke angret et sekund! ingen som har sett noe , det se helt naturlig ut med unntak av når jeg rynker pannen veldig, da rynker den seg bare øverst. Ingen hodepine og sinnarynken er nesten helt glatt. Ikke noe problem i det hele tatt, så det skal jeg fortsette med. Men bare som sommern da..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...