*Lissi* Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Helt utrolig! 6 mnd. siden vannent gikk med et plask, og 3 timer senere kom hun til verden på toalettet på sykehuset:-) Hvor ble tiden av?? Nå drar hun seg opp i krabbestilling og ruller over alt. Spennende tid fremover!
hilde og gutta Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer med vesla!! Hun er akkurat 1 måned eldre en min Elias. Han er 5 månder i dag.Han har nettopp fått sin første tann men han ruller ikke ennå. Er redd han ligger etter jeg. Kos deg med tulla i dag:) Ha en fin dag videre!!!
enits40 Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Signerer denne - utrolig hvor fort tiden går! Har en liten på syv måneder, og husker hvor fortvilt jeg var da jeg skrev her i begynnelsen om at han ikke ville legge på seg og at ammingen slet meg ut. Nå er han en blubben liten plugg som åler seg fremover i lynfart og er rett ved å knekke krabbekoden. To grøtmåltider glir ned på høykant hver dag, og snart er hele permisjonstiden over for min del (sukk...). Gratulerer med halvtåringen din! :-)
Træægtrønder`n :) Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer med halvtåringen din. Her ble tuppa 6 mnd i helga. Vannet gikk med et plasg og etter 3 timer var også min ute. Føler 6 mnd er en skikkelig milepæl. I alle for en førstegangs mamma. I går la vi henne på eget rom, og da må jeg innrømme det kom noen tårer.. Hun er blitt så stor. Veldig stas å være mamma og jeg nyter hvert sekund Det siste er kanskje en hvit løgn... Nyter kanskje ikke alle nettene, men selv da må jeg smile av den lille kroppen
*Lissi* Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2011 Ja, det er liksom en milepæl:-) Er mitt 5. barn, mens synes det er like stor stas! I kveld gapte hun da jeg gav henne grøt (tok "bare" 2 mnd. å få til det) Så satser på bedre nattesøvn etterhvert:-)
Træægtrønder`n :) Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Oi, ditt 5.barn. All ære til deg! Imponert! Her har det funket at pappaen har tatt henne på natta mens jeg har sovet på eget rom. Når hun lukter meg så er det ingenting annet enn puppen som duger Så (bank i bordet) nå har hun sovet to netter fra 23 til 06 (med litt smokkehjelp). Det kommer kanskje ikke til å vare, men etter flere måneder med 5 oppvåkninger per natt så er det godt med et par gode netter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå