Gå til innhold

Å tråkke over streken i et forhold..

Anbefalte innlegg

Hva er for dere uakseptabelt å gjøre i et forhold?

Jeg og min samboer opplevde noe for ca 11 mndr. siden som har satt spor i meg. Vi ble offisielt et par for ganske nøyaktig et år siden etter 18 mndr. med dating. Lykkelig forelsket og alt var helt supert! Jeg havnet akutt på sykehuset etter noen få uker og måtte igjennom en operasjon. Han tok godt vare på meg og var helt fantastisk. Han var borte noen dager/netter i uka pga. jobb. Jeg fikk en fryktelig magefølelse etterhvert og var så frekk jeg leste tekstmeldingene hans. Da fikk jeg bekreftet det jeg fryktet. Han hadde truffet en annen jente mens jeg lå på sykehuset. Og tonen mellom de på sms'ene var ikke bare flørtende, men sexpreget. Han innrømte å ha truffet henne to ganger bak min rygg. Jeg valgte å tilgi han og har klart meg greit. Vi har i dag et fantastisk forhold, men. Jeg føler meg så utrolig liten, svak og utsatt etter det gan gjorde. Han viser klart anger, og vi snakker sammen om hendelsen. Men jeg føler kanskje jeg trenger å få dette ut av systemet. Noen med råd? Takker for svar!

Fortsetter under...

Jeg hadde hatt vanskelig for å komme over dette. I den sårbare startfasen av et forhold kan man ødelegge ENORMT mye med en slik episode - det kunne ha sett helt annerledes ut dersom dere hadde vært sammen i 5 år og var trygge på hverandre. Å tilgi det som skjer i en sårbar periode, f eks i sykdom, svangerskap, barseltid osv, er mye mer krevende enn å tilgi noe som skjer under mer normale omstendigheter. Jeg hadde ikke klart å føle tillit etter dette, og det syns jeg ikke er noe rart at du sliter med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...