Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg valgte å involvere barnefar i barnet. Jeg nærmest presset far til samvær og gjorde alt han sa for at han skulle bry seg om barnet. Jeg sydde puter under armene hans og lot han styre livet mitt etter hans pipe. Alt for at barnet mitt skulle en far å kjenne. Nå må jeg bare innrømme at jeg tok et galt valg. Jeg skulle aldri fortalt far om graviditeten. Jeg skulle reist langt bort og aldri sagt noe. Istenfor å ha en far som bygger henne opp, har hun er far som bryter henne ned. Ingenting er fysisk, kun psykisk. Han gjør alt for å ødelegge både meg og barnet mitt, og han legger ikke skjul på det foran barnet. Det offentlige kan ikke hjelpe. Han skader jo ikke barnet på noen måte som de kan se. Jeg er mamma og skal beskytte barnet mitt, men jeg gjør det ikke. Jeg er maktesløs. Hadde barnefar bare latt sinne sitt gå utover meg, og ikke barnet så skulle jeg klart å levd med det. Om jeg bare kunne skrudd tiden tilbake så kunne mitt barn vært en lykkelig 6-åring Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300029-for-6-%C3%A5r-siden-tok-jeg-et-galt-valg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Del Skrevet 6. juni 2011 Har du prøvd å kontakte barnevernet for råd?De sitter jo med kunnskaper om og skal vita hvor skadelig det er med psykisk mishandling..Vet at psykisk mishandling er vanskelig å kunne bekrefte og få bevis for,men ved en bekymringsmelding mot far vil kanskje en undersøkelse og observasjon av samspill kunne bekrefte dette. Har du ikke gjort dette allerede ville jeg prøvd det.. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143300029-for-6-%C3%A5r-siden-tok-jeg-et-galt-valg/#findComment-143300368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå