Gå til innhold

Er så lei av å være hjem til kjæresten min!

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten i et års tid, og de siste måndene har jeg og barnet mitt så og si bodd hjem til ham. Kjenner meg sliten og lei av å bo i en bag og ikke ha helt kontroll over sakerne mine. Er ofte noe stress for jeg mangler ett eller annet, så da må jeg løpe mellom. Er også uaktuelt å flytte sammen, da jeg nekter å bo fast i dette huset. Stort og greit hus, men ikke et hus jeg vil bo i. Av mange grunner.Så det blir nok uaktuelt. :-P

Det at jeg og barnet mitt er hjem til ham er vel den eneste måten for oss å treffes, da han har et større barn (som bor fast hos pappaen sin) som er "avhengig" av playstation, lekene sine osv... Så derfor er det enklere for min del å ta med meg barnet mitt, som er bare 1 år - som ikke har en mulighet til å protistere imot..

Åååh, slitsom situasjon. Og ikke minst frustrerende!

*dagens frustrasjon fra meg*

Fortsetter under...

Annonse

Fy deg 23.55.

Grunnene til ikke ville bo i det huset kan være mange, f.eks at eksen til kjæresten var med på å bygge det/planlegge...

Det er bedre å starte på et forhold i nytt hus, der ikke kjæreste og hans barn "eier" huset, da blir det ikke like mye "innflytterene" sitt hjem.. Har sett det i praksis hos min onkel..

Håper det ordner seg for deg/dere!!

ÅÅÅ jeg skjønner deg så godt hi!!!

men du må nesten snakke med han om det å gi og ta...selv med større barn.. Om det er uaktuelt for deg å flytte inn der, og uaktuelt for han å flytte sammen ett annet sted, så må dere finne en måte dere kan være sammen på som ikke sliter ut den ene parten. Om det er umulig å løse dette her.. så er det kanskje ikke så stor fremtid i forholdet... (beklager å si det slik, men ... vel... det er vel realistisk dersom han ikke vil ofre noe for deg... han kan f.eks kjøpe gameboy til barnet sitt... eller ta med noen av lekene over til deg.. store barn syns også det er stas å sove over andre steder dersom det blir lagt til rette..oftest viljen til foreldrene som begrenser dette her.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...