Mamman til Sofia:-) Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Det begynte til morgen i dag da jeg gikk ut av sengen,helt syke smerter! Kjentes ut som om noen kuttet meg opp nedi der.. Klarte ikke stå eller gå måtte bare prøve å puste.. Hold på i 10 min ca før det ga seg.. Det har fortsatt i hele dag hver gang baby beveger seg og det er ofte.. Det skjærer nedover og rett over inngangen der nede.. Det er nesten så tårene presser på for det gjør så jæv.. vondt.. Noen som vet hva det kan være? Er 38+2
ToneC Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Det er ikke hodet som fester seg/nedpress/modningssmerter??Jeg har også hatt veldig smerter/stikk i underlivet. Du kan jo evt ringe fødeavd også? De sa til meg at de ikke kunne utelukke at det var rier, så måtte inn til sjekk. Men det var i uke 34. Og er det regelmessig?
Mamman til Sofia:-) Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2011 Kan være hodet som fester seg,er førstegangs så aner ingenting.. I dag har det vært jevnt vondt,men ekstremt når baby rører på seg og jeg har en veldig aktiv krabat i magen.. Istad holdt hun på i 1 time og styre og da var det sykt vondt.. Kjenner det murrer når hun er stille,men mest vondt når hun rører på seg..
Mamman til Sofia:-) Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2011 Hva sa de til deg når du var der?
ToneC Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Er førstegangs jg også. Tror det kan være vondt når de synker langt ned i bekkenet. Fikk beskjed på fødeavd om å ta en paracet og se om det hjalp. Vet ikke helt, men du kan jo evt forsøke det.
Mamman til Sofia:-) Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2011 Prøvd å Google litt,ser at det kan være nerver også.. Er ikke så lett når man er førstegangs hehe.. Vet bare at dette er veldig ubehagelig.. Får prøve over natten å se hvis ikke så får jeg ta en tlf.. Takk for svar:)
ToneC Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 De kunne egentlig ikke gi noe godt svar.. At om det var fødsel så ville de ikke gjøre noe for å stoppe den. Men har lest flere som har veldig stikninger nedover. Har jo hatt det selv innimellom, men ikke så lenge som deg.
Mamman til Sofia:-) Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2011 Ringte føden i går kveld og de syns det var vanskelig å si hva det kunne være.. Kunne være modning,nerver i klem,hodet som festet seg osv.. Kunne komme inn på sjekk hvis jeg ville eller prøve å sove.. Valgte å legge meg å heller reise hvis det ble verre.. Gikk greit i natt og det er bedre i dag,kjenner det litt når mini rører på seg men ikke i nærheten av hva det var i går..
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Hei! For meg høres dette veldig ut som de smertene mange får når hodet fester seg. Jeg hadde det helt likedan et par timer her en kveld, og da jeg dro til jm noen dager etter hadde babyen sunket laaangt ned og hodet satt bom fast. Det var helt jævlig da det sto på, men jeg hadde mistanke om at det var det som skjedde og ikke rier, siden magen ikke ble hard. (Er også 2. gangs).
Mamman til Sofia:-) Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2011 Hei:) Da håper jeg at det var det som skjedde:) Skal til jordmor på fredag og håper på den bekreftelsen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå