Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 guri land. jeg føder om en mnd. gleder meg ikke... har ett barn fra før og slet me amming og mors følelse til hun var over ett år... det er grusomt å skrive dette. jeg føler meg stygg... men jeg må få det ut. Jeg gruer meg derfor enormt til neste mann. fikk beskjed fra jordmor om å la vær ammingen pga sånn det var sist og har opplevd ting som gjør dette ekstra vanskelig for meg. derfor vil hun at jeg skal droppe det og heller gi MME. men det er tungt like vel. klarer ikke bestemme meg for det. føler jeg allerede svikter barnet som skal komme... selv om jeg har blitt sterkt rådet til å LA VÆR! vet at om jeg ammer går kroppen fortere tilbake og det er jo det BESTE for barnet. (om man terives med det)... gruer meg veldig til fødsel også, men det vet jeg jeg må gjennom liksom. Så sånn er det. Men hvor er gleden henn? jeg vil så gjerne glede meg. Har snakket med jordmor om dette sist gang og gren i en time hos henne. .... føler meg stygg pga dette... klarer ikke ta til meg at folk sier jeg er flott som gravid og særlig når de sier : ja gleder du deg ikke så koselig det blir. JA sååå koselig skulle jeg ønske jeg klarte og tenke... klage klage... noen som har samme tanker? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143299749-er-s%C3%A5-deppa-gleder-meg-ikke-%C3%A5-jeg-f%C3%B8der-snart-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneC Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei, hvis du ikke skal amme ville jeg kanskje anbefalt at du tar antidepressiva etter fødsel. Det kan jeg hjelpe og gi deg et lite løft. De anbefaler også at du ammer om du tar disse pillene. Hvis du kan snakke med legen om det, så tror jeg det kan være bra for deg. Ingen som skal gå rundt og ha det vondt lenge etter fødsel, det er jo mer hormoner i sving og mye lettere å bli deprimert. Ikke ta på deg skyld fordi du føler som du gjør, det er ikke din feil:-). Lykke til! Jeg har også hatt depresjonsplager tidligere, går litt og ned nå, men stort sett bra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143299749-er-s%C3%A5-deppa-gleder-meg-ikke-%C3%A5-jeg-f%C3%B8der-snart-hjelp/#findComment-143299901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå