EgG Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Er dere/barna deres med i bokklubb? I såfall hvilken? Hva slags bøker får dere? Pris? Er dere fornøyd med bokklubben? Lurer litt på å melde inn jenta mi i en. Hun er glad i bøker og jeg synes det er vnskelig å finne passende bøker til henne.
*LillaMeg* Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Vi er med i Goboken. Sånn passe fornøyd. Føler ofte at bøkene er like til de som har vært før og er kanskje litt kjedelige.. Men de bøkene om Baby Gogo er en stor favoritt her allerde. Har vel vært medlem i et år, og kun bestilt 5pakker av 12. Det som jeg liker best er at man kan velge ut noe av pakka om det er noe du ikke vil ha. Den kan sendes tidligere og senere om du ønsker det.
Gjest Meg og mine ♥ Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Vi er også med i Godboken, men må innrømme at vi ikke er så veldig fornøyde. Har vært endel tull (muligens vi som har hatt litt uflaks?), blant annet kom pakker vi ikke hadde bestilt og de pakkene vi bestilte manglet det ting i. Så nå venter jeg bare på at det har gått 1 år slik at vi kan melde oss ut. Er også med i Barnas bokklubb, og føler den er litt bedre. Men kanskje for de som er litt større enn 1-2 år.
EgG Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2011 Hvor gamle er/var barna deres da dere meldte de inn i goboken? Føler kanskje den er litt barnslig? Rart å si egentlig, når man har ei på 16mnd. Jenta mi er glad i bøker med dyr i, men vi begynner å ha en del. Hun er også glad i bøker med klaffer, selv om de må teipes innimellom. Jeg er opptatt av at det er bøker hvor det ikke er så mye som skjer på hver side og at bildene er lettoppfattelige. Liker ikke disse finn willy bøkene eller hva de heter (vet de er for eldre barn) Ikke lett dette synes jeg, men alt i alt er det jo et luksus problem. Men veldig greit å høre deres meninger. Takk!
*LillaMeg* Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 Min var 1mnd når jeg meldte han inn.. Fikk en grei velkomstgave med myke bøker med farger, rim og rytme som de liker når de er så små.. Jeg har litt mottsatt inntrykk igjen. Syns bøkene er litt for "voksne", de passer liksom ikke helt til min nå.. Han har ikke ro nok til å sitte stille om det er for mye tekst, men liker klaffer og hull med ting å ta på. Har ikke vært noen slike bøker..
EgG Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2011 Takk for det. Må nok ta en vurdering på dette.
fairy76 Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Min er med i Bokklubbens Barn. Vi har bl.a. fått Elias-pakke med dvd + bok, Drømmehagen-pakke med minibibliotek + bildebok, ditto Tinga-Tinga-pakke. Har fått to pakker som var mindre suksess, en postmann pat-bok (ble for voksen for han, for mye tekst på hver side) og en peppa gris-bok (ble også for voksen med for mye tekst og for lange historier, men den liker han likevel, ser på bildene). Koster rundt 300 kroner per pakke. Vi er veldig fornøyd, har bare avbestilt en, det var Eric Carle pakke, og ble avbestilt fordi han har både Aldrimett og "Musa som leter etter en venn" fra før, og bare to pakker som ikke har vært kjempesuksess. Uansett synes han det er artig å få pakke. Det er også artig at det er slike bøker som jeg ikke ville tenkt på å kjøpe selv, sannsynligvis fordi dette er barne-tv-hits, og jeg har ikke andre barn som holder meg oppdatert på den fronten.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 Han har vært medlem i Go`boken frem til nå, men nå har jeg meldt han ut. Han er ikke intr. i disse bøkene. Jeg tenkte vel heller at jeg skulle kjøpe bøker selv, så er han sikret å få bøker han vil like. Vi har lest sammen hver kveld fra han var ca 3 mnd og han har vært tydelig på hvilke bøker (eller bilder..) han liker. Men jeg meldte han nyrlig inn i boklubbens barn, men har ikke fått pakken ennå. Jeg syns ikke det ser ut til at det er mange bøker som passer de helt små, men da avbestiller jeg eller legger bort. Jeg ønsker å være medlem her for å holde meg litt oppdatert på markedet for barn.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Hu er med i Tripp Trapp Dåpsklubben. Anbefaler om dere ikke er redde for kristen litteratur. Ellers så kjøper jeg bøker til henne fra bokhandleren, så får hun sine favoritter.
EgG Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2011 Jeg er slett ikke redd for kristen litteratur. :-) Men er bøkene bra?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #11 Skrevet 9. juni 2011 Personlig så syns jeg bøkene fra Hermon forlag er bedre. Bøkene fra Tripp Trapp (iko forlag) er veldig statskirkerettet, sikkert for å vekke interessen (eller lære mer om) for kirken fra tidlig av. Bøkene fra Hermon forlag er mer for "alle" kristne, hvis du skjønner. Men det er jo bare til å avbestille og man får bare 3 pakker per år, så det blir vel ikke for mye likevel. Vi fikk en pakke i dag. Den inneholdt en smekke, en bok med kveldsbønner for barn og en bok om en bibelsk fortelling. Denne gangen var bøkene i hard papp og det er bra, for forrige bok var i tynt papir, så den har vi valgt å legge bort et års tid! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå