Gå til innhold

Ville du sendt 3-åringen på ferie i ei uke sammen med besteforeldrene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja :)

Mitt barn har reist alene sammen med sine besteforeldre fra hun var 3,5, har gått kjempefint. I fjor var hun faktisk borte i to uker (er snart 6 nå). Men regner med det kommer ant på hvor vant barnet er med dem. Her har besteforeldrene vært veldig til stede, nesten annenhver helg ordning med besøk. Hun har til og med vært med til syden uten noen problem

Ja, vår gutt fikk være med besteforeldre ei uke på Sørlandet den sommeren han var drøye tre. De ville gjerne ha han med, og selv om ei uke er lenge så er det en veldig fin mulighet for de til å utvikle et nært forhold. (Han kjenner de selvfølgelig godt fra før. Hvis han ikke hadde gjort det ville det ikke vært aktuelt.)

Annonse

Uten tvil. Foreldrene mine og gutten min sees flere ganger i uka, og de forguder hverandre. Hadde ikke hatt noen problem med å sende ham på ferie i en uke sammen med dem (selv om jeg selvsagt hadde savnet ham intenst). Med svigerforeldrene mine: Aldri i livet. De ser ham max 4 ganger i året, han skjønner ikke hvem de er når de for en gangs skyld kommer på besøk.

Annonse

Ja helt klart :)

Det er en del år siden nå, men jeg var 3 uker med besteforeldrene mine i syden da jeg var 3 da lillesøstra mi skulle bli født:)

Ikke det at jeg husker mye, men bildene og besteforeldrene sier det var fantastisk :) hehe

jeg hadde gjort det ja!

her har lillejenta på 18 månder vært på to forskjellige ukesbesøk til sine besteforeldre som bor 5-6 timer unna.. det er ikke lett å slippe taket, men om du stoler på besteforeldrene og vet at barnet ditt kommer til å ha det bra, så ser jeg ingen grunn til å la det være :)

mulig kjøreturen til sverige er kortere enn avstanden vi har til besteforeldrene også, så det er nok ikke noe problem det heller :)

treåringen kommer nok til å syns det er kjempegøy å være med dem på ferie! :)

Treåringen min hadde ikke takla å være så lenge uten oss. Eldste hadde nok hatt mer utbytte av det.

Vi dro en lørdagsmorning i et bryllup og kom ikke tilbake før søndags ettermiddag. Det var ikke koselig for treåringen, men hun hadde hatt det fint også tror jeg. Kost seg en hel del :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...