Gå til innhold

ingen symptomer 5+1. vanlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hippo ღ

takk :) hadde jo vært deilig med en kvalmefri sommer da ;) Men er så nervøs for at det ikke er noen der inne. Men etter 3 db tester, er jeg vel gravid. 2 med klare kryss, og en digital.. Men kjenner jeg meg rett kjøper jeg en ny test i morgen :P kan liksom ikke tro at jeg endelig er gravid!! :D UL om 3 uker, og det føles som en evighet til...

Skjønner akkurat hvordan du har det. Er 5+2, og merker svært lite til lille frøet. Eneste jeg merker er murringer og uteblitt menstruasjon. Jeg har snakket med flere, og det er svært vanlig at symptomene ikke kommer før uke 6, og også vanlig å ikke ha så masse symptomer.

Men hadde jo selvfølgelig vært godt med et par tegn på at det er liv der nede, men jeg tror bare vi må smøre oss med tålmodighet :) og tenke på at dersom noe var galt ville vi nok merket det :)

Hvsi du føler deg veldig usikker, kan du jo bestille en time hos legen å ta blodprøver. Det gjorde jeg, bare for å være helt sikker. ;o)

Jeg har hatt symptomer og kvalme siden sædcellen traff egget. Heh... Håper det roer seg litt, for nå er det snart ferie. Kvalm, øm både her og der + mest sannsynlig bekkenløsning (er ik uke 9 et eller annet ifølge UL).

Annonse

Er i dag 9+3 og hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd jeg bare mangla litt vitaminer ellerno. De symptomene jeg har er så lite at jeg sikkert glatt kunne oversett dem i en annen situasjon. Puppene er større (ikke voldsomt) og jeg er litt trøttere, det er stortsett det. Likevel så jeg ei lita bønne med hjerte som slo da jeg var 7+5. Har ikke vært kvalm en dag. Skulle av og til ønske jeg merka mer, da hadde man liksom vært "sikrere", men jeg tror man bare skal være glad man er i god form.

Er i dag 9+3 og hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd jeg bare mangla litt vitaminer ellerno. De symptomene jeg har er så lite at jeg sikkert glatt kunne oversett dem i en annen situasjon. Puppene er større (ikke voldsomt) og jeg er litt trøttere, det er stortsett det. Likevel så jeg ei lita bønne med hjerte som slo da jeg var 7+5. Har ikke vært kvalm en dag. Skulle av og til ønske jeg merka mer, da hadde man liksom vært "sikrere", men jeg tror man bare skal være glad man er i god form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...