Gå til innhold

Oi, fant akkurat ut at barnet mitt antagligvis er hjerneskadd...

Anbefalte innlegg

Utrolig nok så har jeg trodd han var normal helt til nå og han er syv år, men han har da tydligvis en hjerneskade siden han er venstrehendt, vel egentlig så er han vel mer "ikke-høyrehendt" Noe som jeg også anntok at var normalt.

Føler meg nå skyldig som har hatt en barn med hjerneskade i syv år uten å ha lagt merke til deg og itillegg som en råtten mor for at jeg ikke har tenkt noe mer på det. Det var den helga ødelagt!

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article675931.ece

( mener ikke støtte noen med dette innlegget, bare å poengtere hvor utrolig tåplig denne artikkelen var skrevet. Man får vel ikke gjort noe med om man er venstrehendt eller ei)

Fortsetter under...

Antagligvis var det sånn det skjedde, siden ingen i nær familie er/var høyrehendte ( jeg var ikke-høyrehendt, men husker ikke om det var noe jeg trente opp selv eller om det var naturlig. )

Det var jo den samvittighetsbøtta å få i kveldingen her...

Prøver nå å febrilsk tenke tilbake på de første seks-syv månedene i livet hans for å stadfeste når han ble hjerneskadd, men sliter litt med å huske alle detaljene.

Annonse

hvorfor er helga ødelagt av den grunn?? ditt barn har da ikke forandret seg i løpet av helgen, og om så det skulle være en hjerneskade så er det jo noe han har hatt og levd med i 7 år uten at det har hemmet han på noen måte.. og det er jo ikke et alvorlig utkom av en eventuell hjerneskade!

jenta mi er også venstrehendt, men ser jo ikke på henne som skadet av den grunn, hun er annerledes enn meg som er hlyrehendt, men d spiller da vitterlig ingen rolle?? den dagen hun bærer preg av sin"hjerneskade" kan jeg vurdere om helga er ødelagt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...