Gå til innhold

Er dette vanlig hos mange famillier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ungene tusler på do når de må på do om natta. Om det er en gang eller flere ganger.

Jeg har akkurat hatt ei lita jente på fanget mitt, hun hadde mareritt så vi har sitti og sett på ekstrem oppussing jeg hadde på opptak. Hun gikk blid og fornøyd inn i senga igjen.

Vi får støtt og stadig barn i senga vår, barn med psoreasis så hun klør ofte. Da er det godt å krype opp i senga vår. Jeg merker ikke hun kommer, jeg kiler henne i søvne. Hun får sove og jeg får sove. Bedre at vi får sove alle enn at igen får.

Husker selv jeg kunne komme til mamma og pappa om det var noe, og det var en trygghet i det syns jeg. Jeg hadde mye mareritt som liten, så å komme i senga til mamma og pappa var koselig.

Her er det ikke akkurat "fri oppdragelse", men det er ingen restriksjoner på toalettbesøk, trøst, få noe av hjertet etter leggetid osv.

Men en kjenner vel barna sine og skjønner vel om det bare er påskudd for å være oppe, nyskjerrig på hva de voksne gjør osv.

Men om det var bare for å ha den som husregler, synes jeg virket veldig merkelig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...