Gå til innhold

Mindre pupper igjen... Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som vet om størrelsen på brystene faktisk kan variere, eller om dette er avtagende symptomer som jeg burde bekymre meg for?

Har et barn, men har hatt 5 MA/SA imellom, og er supervar på symptomendringer. Etter så mange nedturer sitter jeg nesten og venter på at det skal skjære seg... Er vel nå ca 5 uker.

Har oppfølging på sykehuset, men første UL er først på fredag. Noen som har erfaring? Takknemmelig for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143298838-mindre-pupper-igjen-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at puppene mine kan være fastere noen dager, og så blir de litt "slappe" igjen innimellom. Da jeg gikk gravid med lillegull, for 3 år siden, ble puppene veldig ømme, og vokste jevnt og trutt hele tiden. Jeg ammet til hun var nesten 1,5 år, så de har ikke gått ned igjen til den størrelsen jeg hadde før ennå, og så er det litt mer hud nå enn første gang.

Egentlig er ikke puppene ømme i det hele tatt denne gangen, men det kan stikke litt i dem innimellom. Mest øm i selve brystvortene denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...