Gå til innhold

Bytte barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir 2 år i august! 2. august skal han begynn ei ny barnehage og eg gruer meg til dette! Selv om det er mitt valg!

Er det andre med barn på den alderen som har byttet barnehage??

Hvordan har dette gått?? Har de tilpasset seg fort? Har de fått nye venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss gikk det ikke bra (han var 2år og 4mnd). MEN dette var verdens dårligste barnehage. De har STOR turnover på de ansatte, de 3-4siste mnd har det vært to faste på mini sin avdeling, ei jente på 18år, og ei som ikke snakker norsk... -Det meste er tull og rot, de har lite rutiner på noe som helst! Ungene har heller ikke kontaktperson.

- Vi bytter igjen til sommeren (som VELDIG mange andre der), vi har vært på besøk der nå 3ganger, og tror han alt trives bedre der!

• 1 måned senere...
Skrevet

Min sønn var 1 år og 8 måneder da han byttet bhg. Han hadde noen dager i begynnelsen da han gråt litt og at han skulle straffe meg da jeg kom for å hente han igjen. Men det var/er en kjempefin bhg med gode ansatte-så han har alltid hatt det bra der. Vi byttet heldigvis fra en elendig bhg til en veldig bra en-så selv om han synes det var litt vanskelig først-følte vi oss alltid trygge. Han fikk fort venner! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...