Lilleprins_6/2-12 Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Heisann, jeg er nå 7 uker på vei og sliter litt med kvalme, er jeg sulten blir jeg kvalm, og når jeg spiser går det bra, sålenge jeg ikke spiser meg mett. For da kommer kvalmen tilbake.. Noen som har tips på hvordan jeg kan unngå kvalmen?
Mininni Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Prøv å småspise på litt syrlige ting, grønne epler og lovehearts var det som funket best for meg med førstemann, sammen med de seaband-armbåndene man får kjøpt på apoteket. Synes også det hjalp å drikke farris og (unnskyld ekkelheten) rape opp luften. Jeg hadde også den der kvalmen hvor jeg måtte småspise hele tiden for å holde unna.
Roselilly Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Kjøp vitamin B6 på apoteket (40mg), bruker å hjelpe Dessuten er akupunktur også veldig effektivt for mange.
ninini Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 epler og yoghurt og spis før du blir sulten... salt kjeks hjelper også.. huff, føler med deg.. er sånn selv.. våkner om natta av at jeg brekker meg.. ikke morro, men det går jo over ellers hjelper knekkebrød synes jeg.. hold deg unna tung mat med mye fett i.. lykke til
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2011 takk for mange gode tips Har nå kuttet ut all fet mat, siden lukten gjorde ting verre. Har funnet ut at det å spise ofte men lite funker, kvalmen er nesten helt borte nå, Har kjøpt inn masse grønne epler og bananer, og dette hjelper på hvis kvalmen melder sin ankomst. Håper at jeg snart er ferdig med dette og kan nyte svangerskapet fullt og holdent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå