gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 har dere lyst å treffes i morgen ved galleriet 11.30 ??
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 hei hei! er her vettu! men jeg får besøk av en venninne i morgen som bor i kristansand så jeg må stå over i morgen dessverre:( men resten av uken vet jeg ikke om noe som skal skje.......
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2011 men da kan jeg møte deg en dag du har annledning
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 ja det hadde jo vært kjempe koselig! du som bodde på melkeplassen?eller lønborg?husker ikke hehehe:) har masse ledig tid fram til siste uken i juni,da drar vi på ferie.....vi kan jo mailes og evt bytte mobil nr på mail:) [email protected].......
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2011 heija jeg bor ved lønborg har sendt deg en mail )
Fru Pinne Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Hei ja, er her jeg også Beklager at jeg datt litt av lasset, har vært litt mye frem og tilbake denne helgen. Skulle egentlig sende deg en mail, men kom meg aldri så langt.. I morgen har jeg dessverre en del å gjøre. Mannen som jobber skift har endelig fri, så da må jeg benytte meg av sjansen til å få hjelp til å gjøre ferdig litt ting her i huset. Men ellers har jeg stort sett ikke noe å gjøre om dagene, så vi kunne jo funnet en dag da vi alle 3 (4?) kunne treffes da. Sender deg en mail så du får adressen min. Den inneholder mitt fulle navn så eg gidder ikke legge den ut her
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2011 hei,sendte deg en mail jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå