Nikkamoren Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Hva sier du Costa Mummy? Bodier med kort arm og ingenting mer på dagtid? Og et par strømpebukser og kjoler til når vi skal være fin? Noen sånne bommullstøybleier til å legge over henne Noen bommullstepper og dundyne Noen joggebukser sokker Har ikke bodyer med kort arm, får sikkert kjøpt det billig på carrefour? Så kjekt å ha en utsendt i spania til å svare på alle mine spm:-) Takk til deg!
Nikkamoren Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2011 + solhatter og solkrem og solbriller hvis jeg får tid til å kjøpe det. En hettejakke Skal være 1 mnd
Isabella12 Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Barn under 1 år skal ikke bruke solkrem (mye stoffer for sart barnehud i solkrem uansett) men dekkes til og holdes i skyggen.
kinaputten Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 hehe Her er en link til hvor jeg kjøpte solbrillene til mini fra, Baby Banz, synes de er kjempegode, veldig fornøyd og ikke minst fornøyd med servicen til dette firmaet, bestillte den ene dagen og neste morgen var de levert på døra med budbil og man kan betale cash til bud-mannen De har også kjempegode solhatter fra baby banz med innebygget solfaktor 50. Kan sende deg emailen direkte til de jeg snakket med hvis du vil. Betalte 38 euros for begge deler, hatt og briller. http://www.paratushijos.com/index.php?page=shop.browse&category_id=14&option=com_virtuemart&Itemid=156 Så ville jeg ikke tatt med dyne, tror ikke du får bruk for den, har pakket vekk min. Strømpebukse, da mener du tynne strømpebukser? Synes sånne korte små leggings er så søte. Venninna mi har en jente på 8 mnd og hun bruker sånn pyntetruse under kjolen om dagen. Kan også være greit med en langermet tynn t shirt. Ellers så har mini på seg t-shirt og shorts når vi er ute om dagen. Hjemme spreller han enten naken eller i bleia og blir han litt kald får han på seg en body uten armer eller bare en t shirt. Hvis det er nå du skal reise, så kan det være greit med en joggebukse men værmeldinga for her sier at mot slutten av uka går tempen opp i 30 igjen og da blir det ikke bruk for joggebukse her i huset. Mini har helseteppe i senga og bruker enten helseteppe eller en stor gulpeklut i vogna. Ja carrefour har sikkert det du trenger ellers har jo H&M alt. Jeg kjøper forresten sånne pakker med baby vann på carrefour, det er uten så masse mineraler etc og trengs ikke kokes før bruk. Husk solskjerm til vogna Og bare spør hvis det er mere jeg kan hjelpe med.
Nikkamoren Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2011 Takk for gode tips Costa Mummy. Da blir det heller tights og sokker. Får handle det jeg måtte mangle der nede. Blir ikke tid til levering før jeg reiser. Tror jeg lar være å kjøpe solkrem. Send meg gjerne e-mailen til de du snakket med forresten. Lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det med seng, synes reisesengen er tung å dra på, ikke sikkert jeg får plass til den
Nikkamoren Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2011 Bruker man flaskevarmer til å holde melken varm eller vannet til å blande mme,eller er det så varmt at det ikke er nødvendig??
kinaputten Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 hei, har sendt deg en personlig melding Du bruker termos hehe SÅ varmt er det ikke hehe Men en annen ting de har fra denne hjemmesiden jeg gav deg, er flasker som varmer seg selv, de er danske, hadde aldri hørt om de før, men det virker da smart. http://www.sacokids.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå