Gå til innhold

Av og til så lurer jeg på hvor damene finner mannfolka sine...

Anbefalte innlegg

Altså mannfolk som ikke bidrar noe særlig i hjemmet, og heller vil ha fritid enn å passe barna.

Synes det er det værste jeg hører..har noen bekjente som har det slik, de kunne like så greit vært alenemødre for mennene gjør jo ikke noe særlig uansett..

Og hvis de er hjemme alene med barna en helg eller kveld så er det bare helt fantastisk...??

Jeg har helt siden jeg fikk barn latt mannen ta like stor del i barnas liv, jeg kunne fint reise bort en helg selv om barna var små, han er jo like god omsorgsperson som meg!

Han tilbringer også alle helger med oss, og når vi har barnefri så går vi på fest eller rett og slett bare slapper av, hender også vi reiser bort en helg bare oss 2..men når barna er hjemme så er vi alltid begge to tilstede.

Synes jo litt synd i damer som har sløve menn, men de har jo valgt det selv...

Nå snakker jeg ikke om "gutter" på 18-19år som kanskje har fått ett barn de ikke var klar for..men om voksne famile fedre....

Fortsetter under...

Så flink du er da, HI! Gjort alt riktig du da (*sarkastisk tone*). Kan det hende at noen liker å ha det annerledes enn deg? Det er for eksempel skremmende mange mødre som tror at de er og LIKER å være en viktigere person i sine barns liv.

18.56

Om du liker å ha det annerledes må du jo ikke klage på mannen din.

Du har valgt han helt selv.

Jeg har som HI en mann som stiller opp for familien sin. Men så var jeg sammen med han i mange år før det ble aktuelt å flytte sammen og få barn. Greit å bli godt kjent først.

Annonse

En av "små" grunnene til at jeg valgte "alenemorsremtiden", var faktisk at X-en krevde at jeg skulle kun sitte hjemme.

Velger man å bli husmor kan ban bare knipe att og slutte og klage, da er hus og barn blitt jobben din.

Så er enig med deg HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...