Gå til innhold

suttre :(

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

fader ass... synes alle blir gravide nå :(

føler at det her er helt umulig,at kroppen jobber mot meg liksom :( :(

tror jeg har ikm til lørdagen,men er så usikker ettersom kroppen bare tuller...

fått beskjed om at hvis jeg ikke blir gravid innen august så skal jeg få hjelp... glad for det altså,bare synes dette er så sinnsykt kjipt..

veit at jeg ikke skal klage,må bare gjøre det nå :S sorry..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt.. Har et stort behov for å sutre litt jeg også. Har vært her inne siden august og sett en del folk som har blitt gravide nå.. De som var her sammen med meg i starten er nå høygravide eller har født. Og to venninner som begynte å prøve samtidig med meg har termin nå i slutten av juni:/ Jeg er veldig glad på deres vegne, men skulle så veldig ønske at jeg også kunne bli gravid.

Jeg var på utredning hos gyn i mars da jeg har kun hatt en el siden juli. Han sa jeg hadde pco og ga meg dobbel pergo. Det fikk jeg ikke el av og jeg fikk prøve trippel pergo. Nå sitter jeg her på dag 16 og har ikke fått positiv el-test enda og tviler på at jeg kommer til å få det i det hele tatt. Da blir neste steg fertilitetsklinikk. Det er vel og bra det at vi får hjelp, men der er det 3mnd ventetid så da skjer det jo ingenting før etter sommeren iallefall.. Og vi som egentlig skal gifte oss neste år. Jeg skal ikke gifte meg mens jeg er gravid så da må vi utsette bryllupet:/

Skrevet

ååå da har vi vært her like lenge Happy87 :S er litt godt å få sutre litt :)

min beste venninne ble gravid i august å har en nydelig liten baby nå, min andre venninne er høygravid nå. jeg mistet i februar og da fikk jeg vite at søskenbarnet mitt skal ha sin nr 2 og i dag fikk jeg vite at min 3 venninne skal ha en liten en hehe. Herre gud hvordan får de det til?

så kjedelig å høre at du har pco,men så bra at du får hjelp. vi skal nok få det til skal du se :) men tiden blir sååå lang :S det skjønner jeg godt :S

jeg veit jeg kan men tiden er liksom ikke helt på min side,må kanskje operere vekk tykktarmen og de vil helst at jeg skal få barn føre dette.

så da har vi begge litt dårlig tid :S da håper jeg august er mnd våres <3

at vi begge får skikkelig hjelp :) :)

da blir det IKKE flere sutre innlegg uansett hvor dårlig en kan bli :P hehe da skal jeg bare smile å være fornøyd :P

Skrevet

Så så, synes vi må unne oss litt klaging og sutringer innimellom. Vi sliter jo med å få til d vil aller mest vil.

5 dager over IKM, men kan godt være syklustrøbbel; neg test. Ikke gravid og ingen mens, det er nedtur det:(

Narra av PMS med ømme pupper, murringer, kvalme, hetetokter, sult; virker som hormonene er helt på bærtur for tiden.

Skrevet

Hei Hei

Jeg har også prøvd i et år nå og begynner å bli helt vanvittig lei av alle suffelsene. Ble gravid i mars men me min flaks endte jo det i MA. Forstår ikkje koffer det er vi som siter mest som må få alle sa og maene ...

Min beste vennine er nå høygravid og jeg klarer nesten ikke være me henne, DEt er for vondt. På onsdag skal jeg ha forening og jeg gruer meg faktisk litt for da vet eg at hu komme... MEN MEN det må jo bli vår tur og en gang. Ble nå hvertfall gravid så da kan det nok gå en gang til

Skrevet

Jeg synes det burde være lov å sutre litt jeg.. For da kan man få litt oppmuntring hos andre. Sambo er litt bekymret for at det er dumt for meg å være her inne, men jeg synes det er tvert imot. Her inne kan jeg få utløp for all min frustrasjon og alle mine tanker. Fordi det ikke er så mange som vet at vi prøver så blir det samboeren som hadde fått alt sammen hvis jeg ikke hadde vært her inne. Jeg har noen dager hvor jeg griner på skuldra hans, men det kunne vært enda fler.

Heldigvis er han en meget god støttespiller og har vært helt fantastisk i denne laaange ventingen. Merker at han begynner å bli ganske frustrert han også, men vi prøver å muntre hverandre opp og tenke fremover.

Jeg krysser fingrene for at det klaffer for oss begge to i år. Helst før sommeren er over. Det kan jo hende vi klarer det av oss selv før vi skal igang med videre utredning. Hvis du føler for å sutre litt eller få ut litt frustrasjon så bare send meg en mld hvis du vil. Synes vi begynner å bli "gamle" her inne.

Skrevet

Syns dette var ein fin tråd, vil gjerne suttra litt eg og!!

Juni er vår 8pp.. Har hatt EL kvar mnd siden me bestemte oss for å bli prøvara, og veit me treffe på riktige dagar kvar mnd...men... d har ikkje blitt noke klaff endå.. Var meir aktiv på trådar her inne i begynnelsen, men siden mnd kom å gjekk, uten resultat, blei d litt mindre.. Men no var d godt å få ut litt!! ;)

Me har ikkje prøvd 1 år endå, men 8 pp virke lenge, når eg innbilte meg at dette kom t å klaffa på første forsøk:D

Skrevet

Synest du har full rett til å sutre jeg! Skjønner godt følelsen du sitte rmed. Er nye her fra og med i dag, å ble medlem nesten kun for å finne folk i samme situasjon, å få lov toil å suttre litt til folk som ikke sier ""det kommer når det er ment til å komme". SÅ: sutre i vei, spis en sjokolade, å være litt lei. er lov av å til.

Krysser fingrene for deg (å meg åss :-p ) :)

Skrevet

det var deilig å lese flere sutre innlegg jenter <3 det er så godt å ikke være alene om det her,ja vi har jo mannfolka,men stakkars hehe de får jo nok fra før :)

uansett hvor lenge man har prøvd så er skuffelsen der hver gang tr kommer :S

men må si at min kjære samboer er litt nydelig,vært på tur med en kompis å kom hjem med eggløsningstester til meg hehe.

tror guttene å tenker på dette kanskje mere enn det vi tror :)

Skrevet

nei når en ikke trodde det skulle bli værre,skal jaggu søstra til samboeren min ha sin 2 baby :( glad på hennes vegne meeeen akk ja :(

der satt jeg,skikkelig deppa mens ho tok seg en røyk og spiste nei nei mat :(

kunne jeg aldri gjort,det ønske her er sååå sinnsykt stort at jeg vil gjøre alt som er riktig for den lille.

Nå har jeg kjøpt meg en sjokolade å skal trøstespise :S :P

Skrevet

Føler med deg her.

Når vi prøvde som hardest kom broren min å fortalte stolt at dem skulle ha. ho røykte gjennom hele svangerskapet,å det er skikkelig provoserende for oss som virkeelig jobber for å få det til...... Spis masse sjokolade du ;-) Heldigvis mye antioksodanter i kakao ;-)

Skrevet

Ja er ikke det dårlig. Jeg har røyka selv og veit hvor vanskelig det er å slutte, men kjære tenk på den lille som ikke har noe den skulle sagt a :(

Å skal man røyke så bør en jaggu ikke nirøyke, Har ei venninne som røyket med sinn første,men det var kanskje 2 røyk i uke mx 3.

Nei ble skikkelig sur i dag hehe.

Skrevet

Det er litt vanskelig når man får vite om graviditeter hos venninner og familie når man prøver så hardt selv. Man ønsker jo å være overlykkelig på deres vegne samtidig som det gjør kjempevondt langt inn i hjerterota. For ja, jeg synes det er urettferdig noen ganger. Hvorfor skal det gå så mye lettere for noen. Kan det ikke være likt for alle.

Vi håpet at jeg ble gravid før broren hans og dama ble foreldre i oktober slik at vi kunne fortelle nyheten litt etterpå. Men her sitter vi da. Fortsatt ikke gravide og jentungen har blitt 8mnd allerede. Selv om det var utrolig koselig å passe henne i helga så var det litt vondt også. Det ble noen tårer på skuldra til samboeren etter at hun hadde lagt seg da..

Jeg er nede i en røyk om dagen nå og skal slutte med en gang jeg får el. Hvis jeg ikke får el og må bli henvist til fertilitetsklinikken så skal jeg røyke fra meg i sommer og bare kose meg før jeg skal slutte etter sommeren. Jeg skal iallefall IKKE røyke når jeg er gravid.

Skrevet

synes du er flink jeg Happy :) 9mnd senere så er det hvert det liksom :) :)

kos deg mens du kan :) :)

ja det skjønner jeg godt,det er lov å være lei seg å det hjelper jo litt.

Å det hjelper faktisk å skrive litt om det her å hehe.

Jeg hadde liksom håpet på å bli det føre henne sann at det ble ekstra spesielt for samboer å fortelle det:) blir jo spesielt nå å da,bare litt hmmm ja hehe.

tenk når vi blir gravide a :) gleder meg jeg hehe i går kjøpte jeg meg en bukse som kan brukes når jeg blir litt større :P :P

tror vi kommer til å gløde :) :)

Skrevet

Gleder meg masse jeg også.. Sambo ligger å stryker meg på magen av og til bare sånn for å øve.. Litt moro må vi jo ha det imens da.. Har ikke kjøpt noe klær til meg selv som jeg kan bli stor i, men hadde et svakt øyeblikk ifjor når jeg var i London og kjøpte ett lite klesplagg til babyen.

Det er som du sier, veldig godt å kunne skrive her inne. Skjønner at det ikke var like kult når dere ikke er førstemann som forteller det, men dessverre så kan man ikke gjøre noe med det. Jeg er livredd for at min søster skal bli gravid før meg, da blir det tøft. Men tror ikke de har planer om noe barn enda iallefall.

Og ja, vi kommer til å gløde. Tenk så etterlengtet dette barnet er. Jeg har hatt lyst på barn siden vi møtte hverandre for snart 6år siden, men vi valgte å vente til jeg var ferdig med utdanningen. Var bare ikke helt forberedt på dette her, men gravide SKAL vi bli!!!

Skrevet

OM vi skal hehe :) :)

jeg øver meg på å strikke og hekle sokker og div :) da går tiden og det er så koselig når en blir ferdig :) samboer bestemmer farger hehe.

Må jo si at prøveperioden er jo veldig koselig :) :) (bare litt for lang)

Så vi får kose oss nå når vi kan,når det kommer en liten knøtt så blir jo ikke ting helt som før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...