Gå til innhold

etter tredje ungen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan det se ut som om man er godt på vei "gravid" når det er ca 4-5mndr siden sist fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe:)

Her er det 3 år siden 3.mann kom og det kan enda se ut som jeg er godt på vei om jeg slipper magen helt ut;)

 

Nå skal det sies at jeg aldri slipper den ut i full ofenntlighet nettop av den grunn:)

Jeg er en liten "dame" (føler meg enda som en jente, men er 30 år..)

som alle syns er sååå tynn og fin, men det er utrolig hva klær kan sjule!

Nå har jeg begynt å trene og satser på at puddingen skal bli mindre og strammere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år siden jeg fikk mitt fjerde barn og jeg ser fremdeles gravid ut ;)

 

Har noen kilo for mye da (174 cm høy og 79 kilo) og det meste sitter over magen. I tillegg er magemusklene splittet av svangerskapene og kommer nok aldri til å møte hverandre igjen, ihvertfall ikke uten hjelp fra en kirurg.

 

Heldigvis er det mange fine hold-in truser å få, prøv Lindex og Kapp-Ahl, litt varmt nå om sommeren, men alternativet er værre, spørsmål og når jeg har termin...

 

Skal ned 10-15 kilo også blir det mageplastikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN man vel uansett hvilket nr. i rekken det er snakk om, men at man har flere enn 3 barn betyr ikke automatisk at man ser gravid ut 4-5 mnd etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Stine Marie fra Paradise, hun fikk flat mage og gikk ned sine svangerskapskilo i løpet av 8 dager. Det burde være mulig for alle.

Jeg har tre barn, og må si jeg er en smule lei av litt forskende blikk, "undrer meg på om hun er gravid igjen" blikk - fordi jeg har dratt med meg noen kg fra hvert svangerskap.. urk!

Jeg tror aldri min mage blir flat igjen, om det ikke skulle skje et mirakel da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sjekk Stine Marie fra Paradise, hun fikk flat mage og gikk ned sine svangerskapskilo i løpet av 8 dager. Det burde være mulig for alle."

 

kødder du???? TROR DU DET ER MULIG FOR ALLE? OPTIMALT? unnskyld meg altså men er du helt korka??? 8 dager, er ingen ting, og hvertfaill ingen tid å forvente at man skal ha sixpacken tilbake! dessuten er bilde garantert fake!

 

ja, det kan se ut som man er gravid etter så lang tid HI. jeg har fått to barn, og etter det tok jeg en bukplastikk for å få bukhinnen min på plass igjen. magemusklene sklir til siden under svangerskap, og det er ikke alle sammen som får dem på plass igjen, da blir de liggende litt på skrå oppover mot hverandre, som et hustak på en måte, og da ser man gravid ut! det kan også være tilfelle hos deg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...