Gå til innhold

Om å bli lurt av bloggere.

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg faktisk litt dum, for jeg har ganske lenge nå fulgt en blogg og så er det nesten bare fake alt sammen. Jeg likte å få interiør tips og inpirasjon der og å lese om den lille koslige familien deres. Det har vært skrevet om bloggen før her inne og ryktene har gått, men jeg har forsvart hun med bloggen for jeg har trodd på henne.

Nå har hun innrømt at hun ikke skrev om virkelighet og jeg føler meg slikkelig lurt. Kunne jo like godt ha lest en dameroman jo! Og jeg som hadde tenkt meg en tur innom butikken som ble starta og alt, for jeg ville treffe henne og støtte opp.

Det her blir jo nesten som han forfatteren som Oprah ble så sint på fordi han skrev en bok han sa var om hans liv og så var mye av det bare oppspinn. Æsj nei. Fake mennesker fins vel overalt.

Noen som har noen fine mamma blogger eller interiør blogger å annbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143298306-om-%C3%A5-bli-lurt-av-bloggere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du mener at jeg ikke har lov til å være skuffa når denne bloggeren sier at ryktene bare er kødd? At jwg burde ha skjønt det uansett! Jeg trodde på det hun skrev, men jeg kan vel ikke stole på noen da! Og takk, mwn jeg har allerede en hobby! Hva har det å gjøre med at jeg likte å følge en blogg?

Annonse

Unnskyld meg... Men nå kjenner jeg at jeg blir en smule irritert. Selvfølgelig har ingen et heeelt rosenrødt liv. Vi har alle våre problemer, enten store eller små.

Det hun faktsik har skrevet i dag viser hvor voksen og reflektert hun er. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe hvorfor du blir så skuffa????

Vi har alle våre dager. Ikke alle man har lyst å dele hvor vondt man har det.. Særlig, når så mange tydeligvis er så misunnelig på henne og godter seg fordi hun har det vondt og vanskelig. Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil henne mer vondt? Har hun ikke vært igjennom nok? Er det sånn at du liker å henge ut folk, fordi at dette gjør deg sterkere? Føler du deg bedre etter at du har hengt henne ut?

Jeg skjønner henne godt jeg.

Folk må jo ha et forferdelig kjedelig liv som henger seg opp i dette.

Annonse

Ikke skjønner jeg heller. Jeg tenkte på villa paprika bloggen først jeg også, men så leste jeg over innlegget igjen og fikk det ikke helt til å stemme med at alt var løgn og hele pakka, så da kan det jo ikke stemme? :P

Men kanskje bare HI overdramatiserer og mener at hele hennes liv er basert på en løgn og at alt faller i grus fordi Camilla ikke ville røpe at de hadde en pause? Ikke skjønner jeg..

Kan det være at hun faktsik har sagt at alt er bra bare fordi sånn som deg liker å henge henne ut? Har du lest det hun har skrvet i dag, eller? Kanksje du bør lese det igjen eller kanskje du bør ønske deg litt empati i bursdagsgave!

Hahaha, avslørt du da - hvem er surest hun som kaller idioter som mobber andre pga sjalusi eller sånne som deg som ikke klarer å la være å spy ut innlegg etter innlegg om hvor dårlige mennesker de og de er, hun har silikon, hun har gjort en nose-job, hun skryter på seg masse penger ----bu føkking hu. Jeg kommer til å kalle dere hønsehjerner i hver sånn tråd jeg for det er nettopp det dere er - INGET OMLØP!!!

Så hvem er sur? Den som mobber eller den som sier ifra om mobing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...