LilleBitteliten Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Det spesielle navnet som ikke er mye brukt. Det som folk ikke bare hører, men også stopper opp og tenker over. Et slikt som: Leanda, Leanna, Elanor, Eleanor(a), Leonora, Theodora, Leona. Det må være feminint, sjeldent og gjerne også gammelt. Fyr løs!
Baby<3 Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Theline Miriana Nalini Isadora Bernice Berendina Alvilde Agathe Elissa Lisabeth Tori Torja Edel
Baby<3 Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 glemte Vilje.... syns det er såå fint, vet om en baby som heter det =)
Suebird Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Flott tråd! Vilhelmina/Wilhelmina Vilhelmine/Wilhelmine Emerense Laurentse (stum t) Augusta Evine Augustine Aurelia Aurelie Alvira Evangelina Floriana Engeline Albertine Timea Serafina
jepsi_pepsi_nr6 Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Artig tråd! Todne (form av Tone) Ellika (Jenny) Lizzine Lida Magdalene Elvira Godt mulig ikke navn du liker i det hele tatt, men tatt fra familien bakover i tid. Lykke til!
Giss Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Anora Petrine Sørine Oleanna Pauline Theresia Elvine Filomena
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 5. juni 2011 #9 Skrevet 5. juni 2011 min datter heter Ylva,og jeg er veldig fornøyd med dette navnet:)
Tante Blås Squaw Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 Aner ikke hva du liker, men kan iallfall ramse opp noen skjeldne jeg kommer på i farta ;o) Aurelia Lovinda Dyril Skjoldvor Bolette Peternelle Minerva Hildri Og noen herfra; http://forum.snartmamma.com/archive/index.php/t-52787.html
Lene J Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Endrine Anea Agnes Kornelie Ovidia Erle Asora Vivienne Hilma Kanutten Yngvild Amandine Fransisce Ømjer Nenne Lita Kora Daniella
LilleBitteliten Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2011 Takk for svar! Her var det veldig mye spesielt, og noen fine! Takk for kreative innspel.
sommertiara Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 Alexandrina Antine Elma Eunike Hagar Lavinia Leiva Leonor Majvor Millima Teona Tobine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå