Atterengang Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Jeg er ganske heldig og får låne og arve litt.. Så trenger litt hjelp for og få på plass litt ting i hodet som vi må kjøpe. Får låne/arve: Bilsete, babycall, barnedyne, vippestol, kurv til de første ukene, vognpose i skinn, har vanlig type også, leketeppeting, mulig lekegrind. Vet jeg må kjøpe: Barnevogn, madrass, stellekommode, seng, event klesskap. Nå trur jeg ikke at jeg kommer på mer.. Så fint om noen kan tipse om andre ting som er nødvendig, ikke som bare kan vær kjekt.. Da blir det fort alt for mye;)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Er en fordel å ha klær til babyen hehe. I tillegg er jo stellebord et must for min del, i tillegg til vugge, gulpekluter, vaskekluter, stelleprodukter, badebalje, sengtøy, osv Bæresele er også greit å ha men ikke nødvendig. Vugge er jo heller ikke et must. Av stelleprodukter ville jeg iallefall hatt babyolje og sinksalve. Trenger ikke så mye mer enn det. Stelleveske til vogna er vel også ganske greit å ha.
Venter prins i oktober <3 Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Babylista til babyshop inneholder det meste man trenger: http://data.babyshop.no/nettbutikkfiler/utstyrsliste.pdf Synes det er en kjekk veiledning til hva man bør ha! Ellers så er det veldig kjekt å ha en reiseseng i tilfelle man skal dra noen steder!!
Atterengang Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2011 Jeg tenkte liksom ikke i de baner av klær, gulpekluter og de småtingene.. Heller de store tingene.. Stellekommode som jeg kalte det er skrevet opp... Vugge syns jeg ikke er noe nødvendig.. Men så vidt jeg da kan se, har jeg tenkt på det meste:) Stelleveske er liksom litt sånn med i vogntanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå