Ma73 Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei! Endelig gravid, men en liten blødning gjorde dro vi til gynekolog. Så hjertet banke 6+4... På sjekk uken etter, var det dødt. Mandag for en uke siden tok jeg cytotec. Tirsdagen føltes alt greit (ja, så greit det kan være etter en MA...), men så startet det noen kjempevonde menslignende smerter på onsdag. Hver dag siden, har jeg hatt kjempevodt, og ganske kraftige blødinger etter krampene. Lurer nå på om kroppen har støtt ut alt, eller om smertene handler om at kroppen jobber med å få ut rester? Døgnet veksler mellom nesten ingen blødning til kjempeblødning... Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143298199-er-dette-normalt-etter-cytotec-for-en-uke-siden-vil-gjerne-ha-svar/
Mamma til to guttegull Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 Stakkars deg, det er tøft det du går igjennom. Opplevde akkurat det samme for ca syv uker siden. Hadde sett et bankende hjerte, for så et par uker senere fått konstatert MA :/ Synes du skal ringe sykehuset jeg. Uansett burde du få en UL for å sjekke at alle rester er ute. Jeg satte cytotec på en fredag og tirsdagen var jeg på sykehuset. Hadde ogsmå mensmurringer/-smerter og endel blødninger, men ikke helt slik du beskriver det. Tror det kan være veldig individuelt. Hører dessverre om flere som trenger mer enn én kur med cytotec, så uansett greit å få sjekket opp. Ønsker deg masse lykke til, håper du har noen rundt deg som kan ta ekstra godt vare på deg i den nærmeste tiden. Mange varme oppmuntringsklemmer til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143298199-er-dette-normalt-etter-cytotec-for-en-uke-siden-vil-gjerne-ha-svar/#findComment-143298941
me5 Skrevet 6. juni 2011 #3 Del Skrevet 6. juni 2011 heisann....sender gode tanker til deg.... jeg må vel også si meg enig i det hun sier over at ofte må det flere kurer til... og at du burde få en ul 14 dager etter kuren...... men slik som det du beskriver hadde jeg også .... jeg hadde 4 dager med kraftig blødning og mensmurruinger.... men for min del var det sannsynligvis mens for 14-15 dager etter testet jeg positivt på el test og 14 dager etter det kom mens.... jeg tok el testen bare for å se om det kunne være mens fordi jeg pleier ha mens i 4 dager og smertene var veldig like... har en del smerter normalt med mens.... JM mente at det var for tidlig når jeg spurte mens jeg hadde blødningene... men jeg tror at det var litt vel mangen faktorer til at det bare var tilfeldig;-) håper for deg også at det er mens..... men har du ikke fått ny time for ul etter cytotec hadde jeg ringt gyn... jeg har hatt 2 ma og på begge var planen tab. og da fikk jeg ny time med det samme etter 14 dager lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143298199-er-dette-normalt-etter-cytotec-for-en-uke-siden-vil-gjerne-ha-svar/#findComment-143300907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå