Gå til innhold

Når fikk dere symptomer?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på når dere fikk symptomer på at dere var gravide og hvilken symptomer fikk dere? Vi vet jo at vi muligens er gravide og derfor kan vi kjenne ting tidligere enn andre =)

Jeg ble inseminert 2 juni og har i dag fått en del luft i magen, hatt murringer siden jeg ble inseminert og jeg får bølger av stikkinger i brystene. Men de er ikke konstant vonde, men får sånne ilinger. Men er fortsatt veldig tidlig da =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143297659-n%C3%A5r-fikk-dere-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Etter ca 6 mnd med prøving i Danmark vet jeg nå at jeg får ømme bryster når jeg er gravid. De blir gradvis mere og mere ømme, og litt større, men akkurat når det begynner er vanskelig å si, de er jo veldig lite ømme i starten. Men jeg har hatt tydelig ømme bryster flere dager føre ikm, minst 3-4 dager før, mere og kanskje.

Ellers merker jeg lite. Jeg er mye trøtt, litt kvalm osv, men det er jeg ellers også, så vanskelig å vite om det er tegn eller ikke.. :-)

Også prøver jeg jo å tenkte minst mulig på dette, og bare har gode dager de 14 dagene fra ins til ikm, det funker bra for meg. :-)

Lykke til og tvi-tvi. :-)

Murringer og ømme bryster har jeg hatt fra innsett/ insem hver gang uansett om jeg har vært gravid eller ikke. Det er nok veldig tidlig å lete etter tegn nå. Da jeg ble gravid var jeg sikker på at jeg var det fra dag 9-10. Da hadde jeg mye stikninger hele tiden i livmor, annerledes enn ellers, og jeg våknet på natta av det. Testet på dag 11 og fikk positiv test.

tuuusen takk for svar =)

Jeg var på do i stad og da kom det litt brunaktig greier ut. Var sånn første gang jeg ble inseminert. Så jeg lurer på om dette kan være en festeblødning? Jeg har veldig murringer i dag, føler at jeg er hoven nedentil og kjenner at det trykker nedover nederst i magen. Vært små kvalm også. Så håper dette kan være gode tegn =) Tar ting veldig med ro og forbereder meg på en ny pp til, så får vi bare ta det som måtte komme =)

Jeg "visste" på dag 6 etter inseminasjon at jeg var blitt gravid. Merket det først på pusten tror jeg, kunne plutselig ikke gå i trapper uten å bli andpusten. Fikk også ømme pupper og murringer i underlivet mange dager før jeg testet positivt på dag 12. Temperaturkurven viste også at noe var på gang før jeg testet positivt. Men så er man jo alltid i tvil om det man kjenner er faktiske symptomer, eller mest av alt handler om et veldig sterkt ønske om å være gravid. Krysser fingrene for deg.

tuuusen takk =) Blødningen stopper etter noen timer i går og var ikke så mye. Har hatt fryktelig med murringer i dag og ilinger i puppene inni mellom. Men det har skjedd 2 ganger hvor det ikke har gått bra, så vi tar der som det kommer =)

Annonse

nå er det 7 dager siden insemineringen. Har noen forferdelige mensen smerter og murringer! Er drit vondt til tider! Fått mer luft i magen og i dag har jeg fått masse hvit utflod. Små kvalm blir jeg også inni mellom. Så jeg håper virkelig at det vår tur nå! Jeg prøver å ikke tenke på det, men må si det er en liten del inni meg som "vet" at det har gått bra denne gangen. Men vi får bare vente å se =)

deler med dere selvom det ikke er så mye respons jeg =)

9 dager siden insemineringen og i går kveld var jeg relativt sliten. Så jeg fikk en skikkelig kvalme! Ga seg ikke om jeg ikke lå rett ut, så fort jeg reiste meg, så var jeg nesten spy ferdig. Har noen veldig mensen smerter fortsatt, fått en god del hvit utflod og i dag kom metall smaken i munnen. Ikke hatt dette før, så jeg hååååper så inderlig på at jeg får positiv test over helgen! IKM 15 juni, så er enda noen dager igjen.... hater å vente!

Du kjenner veldig etter symptomer.

Ikke for å ødelegge gleden din, men det som er litt rart er jo at mange av symptomene også er symptomer på at TR kommer. Håper selvsagt at det går veien for deg, men du bruker tydeligvis veldig mye tid og energi på å kjenne etter. Prøv å slappe litt mer av, finn på noe annet, gå en tur, kino, middagsbesøk.... samma hva, bare noe som får tankene dine litt bort fra dette. Jeg tror du og kroppen og et evt. lite knøtt vil ha godt av det. Vet det er lett å si, men vel verdt å prøve.

jeg forstår hva du sier tingeling71. Men jeg kjenner faktisk ikke etter noe nå. tar det knusende med ro og dette er ikke typiske tegn på TR for meg. Pleier da å ha veeldig ømme pupper en uke før mensen, men ikke fått dette denne gangen.

Så jeg tenkte å sjekke om jeg er gravid i dag. Klarte ikke å vente! Har ikke IKM før 15 juni, men jaggu så fikk jeg to røde streker i dag =))) Måtte ta to tester og begge to viste gravid! Tok dem nå i kveld! Så jeg sitter her sånn lettere skjelven hehe.

:D

Det ante meg :) Gratulerer så masse. Nå krysser vi fingre for at dette går veien fremover også.

Rart.... man håper og håper og når man endelig tester positivt så blir man faktisk litt skjelven ja. Kos deg med alle god-følelsene nå. :)

Ja jeg hvet det er tidlig, så krysser alt jeg kan for at spiren blir sittende =)) Skjelven ja! Endelig fått positivt, så går man og er nærvøs for at noe galt kan skje... men tar en dag av gangen og nyyter detter så lenge som mulig =)) Så da er terminen her rundt 24 februar =)) Rart å tenke på hehe.

Annonse

Tuusen takk alle sammen!! Testen er enda sterkere i dag og eggløsnings testen slo fullt ut i dag =)) Jeg går jo hjemme om dagen, så jeg tar det helt med ro og tar ting i mitt tempo =) Håper jeg slipper kvalme osv, men er forberedt på at det vil komme etter hvert =)

Ønsker deg masse lykke til mummrik! Håper spiren sitter ved neste forsøk! Krysser alt jeg har =)

• 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...