Gå til innhold

Jeg er ebay-jomfru! Er det noen snille damer her som vil fortelle meg litt om hvordan en handel foregår?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt grønn på ebay, men har fått veldig lyst til å prøve meg på en handel.

Da lurer jeg på:

1. Hvordan gjennomføres betalingen? Kan det gjøres gjennom norsk nettbank (DNB) eller med Visa?

2. Hvordan blir det med toll? Hvor mye dyrere må man regne ed at en vare blir?

Veldig takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Å kjære jomfru, du har mange gleder i vente!!! Ebay er rett og slett fantastisk!

1) du må opprette en paypal konto. Den linkes opp til ditt kreditkort og info om deg gis aldri til den du handler av. helt safe.

2) Toll på alle varer (nesten) over NOK 200. Jeg har forøvrig til gode å betale noe som helst av toll på ting jeg har kjøpt på ebay, eller jo, jeg har gjort det tre ganger. Har sikkert handlet 100 ting der totalt og mye over 200. Kjøper alt av kosmetikk og hudpleie der. De skriver ofte ned verdien slik at det går forbi tollen. Dette vet man ikke på forhånd da.. men jeg har noen faste jeg kjøper av så jeg vet at det ikke kommer toll.

har kjøt masse på ebay, alt fra kattehalsbånd, vogn, sminke, hudpleie, duk, pc-bag, ipod cover, smykker osv osv...

God shopping!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...