kinaputten Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Her har vi slitt lenge med høye temperaturer på soverommet, høyeste som ble registrert var 28 grader! Vi har aircon men har ikke hatt lyst å bruke den enda, da den går i gang ialle rom i hele huset samtidig og ikke er så bra å bruke uansett. Så det vi har gjort på minis rom er å kjøpe en kraftig vifte som står på kommoden hans, det har fungert veldig fint og et pluss poeng er at duren fra viften har blokkert lyder utefra og nede fra stua sånn at han har sovet bedre Forran viften har jeg plassert en stor flaske med vann som er froset, sett flasken i en bolle så du samler opp smeltevann. Nå blåser det kjølig luft i rommet istedetfor å bare blåse varm Så enkelt er det Håper det kan hjelpe noen små til å sove bedre
Pumba78 Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Takk det skal vi prøve, hun ligger og svetter...
enits40 Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Vifte her og! Et "must" for mor! Gjør det forresten noe om de små får litt svak "vind" på seg?
kinaputten Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2011 jeg lar mini få vind på seg når jeg ikke har isflasker forran vifta, for da er jo vinden varm men behagelig. Når jeg bruker flasker, så lar jeg vinden komme så tett på senga hans uten at den kommer borti den.
Nat27 Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Tusen takk for tips om isflaske! Har jeg aldri tenkt på engang! )
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Det var virkelig kjempe lurt, godt vi har noen kloke hoder her inne som oppholder seg under varmere strøk og kan forsyne oss med gode ideer:) Selv har jeg gått en god runde med meg selv og jobbet meg frem til at vinduet står oppe på rommet til mini om natten. har tenkt på alle insekter som kunne komme inn.....selv ligger jeg med vindu og verandadør åpen, og tenkt meg godt om hvor mange ganger jeg har blitt stukket av noen dyr:) Kom frem til ingen ganger.....hehe Så når står vinduet oppe, mini i body og sovepose, tynt stoff, og han sover kjempe godt:) Klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå