hero778 Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Som tittel sier.. Har ei lta på 11 uker.. hatt sopp siden hu var 2 uker. brukt mycostatin, to flasker men det går liksom ikke ordentlig vekk... sterilisert alt byttet smokk ja alt sammen. prøvd corsodyl, farris.. gi råd om du har, ellers må det vel bare gå vekk av seg selv.. det er jo ikke mye, men vius jeg holder opp lenge med mycostatin blomstrer det opp igjen.. ammer ikke heller, og flasker, tuter og smokke blir sterilisert for hvert gangs bruk.. årh er rådvill med dette... baby plages ikke, men det irriterer meg
hero778 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2011 Det legger seg belegg inne på kinnene og på over og underleppene, et lite belegg og jeg drar det vekk med engangskluter eller gulpekluten hennes.. så er det helt fint inni der, men det kommer fort tilbake igjen og må tas vekk, eller jeg kan ta det vekk
Ann-Kristin og William Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Hei Jeg fikk et tips fra helsestasjonen, å prøve med naturell yoghurt
*Lissi* Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Forsvinner av seg selv til slutt da. Sleit med å få det vekk på de to yngste. Til slutt lot jeg det være, og da forsvant det. De var ikke plaget da...
hero778 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2011 Hjalp det på din? Hvor lenge slet du med å få det bort?
hero778 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2011 Lissi: Hvor lang tid tok det før det forsvant hos baby da? Prøvde du mycostatin og opplevde at det ikke hjalp?
Frisør-mamma♥ Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Jeg får det heller ikke vekk på min tulle som er 4 uker. Brukte mycostatin, men nå har jeg gitt opp. Jeg brukte også Canesten på puppene etter råd fra lege. Er skikkelig mye både på tunga hennes og litt i ganen. Håper bare det går bort snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå