Mami_ Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Iflg terminkalkulatoren hadde jeg unnfangelse 13.05, og er nå 5+1 på vei. Siste mens 29. april. Har tatt en del tester, da jeg er helt grønn på området. 4+3: Supermegasvak vanlig CB-test. Så vidt jeg kunne skimte en vertikal strek i dagslys. Ikke morgenurin 4+4: Supersvak vanlig CB-test, men fortsatt litt sterkere enn den tatt dagen før. Denne ble tatt med morgenurin. På samme morgenurin testet jeg også en CB digital som viste "Gravid", og en CB digital med ukeindikator som viste "Gravid, 1-2 uker" 5+1: Tok en vanlig CB-test (med kryss), som var helt lik den jeg tok ved 4+3. Spørsmålet mitt: Burde ikke testen jeg tok 5+1 være sterkere enn den tatt 4+3? Og er det ikke rart at ukeindikatoren viste 1-2 uker, når jeg egentlig var i uke 5 da denne testen ble tatt? Huff jeg er forvirret. Håper andre har noen erfaringer med dette:) Kanskje jeg burde ringe lege å få målt hcg-nivå? :)
Mami_ Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2011 Også har jeg ingen symptomer da, untatt noe som ligner menssmerter, samt uteblitt menstruasjon. Er bare litt redd noe skal være galt. Jeg er litt småparanoid skjønner dere :/
*cocco* Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Gratulerer så mye, du har nok ingenting å bekymre deg for. disse ukeindikatorene viser barnets uke og ikke mors. derfor det sto 1-2 det fikk jeg også i uke 5 masse lykke til.
Mami_ Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2011 Takk for svar Godt å høre at det er normalt. Alt dette er så nytt for meg, at det går litt i surr... Må lære meg å senke skuldrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå